Positiv test efter vild bytur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
9 svar
2 synes godt om
14. marts 2016

Anonym trådstarter

okya, jeg var i byen lørdag, jeg drak fra 17-05 om morgen, jeg var SÅ stiv at jeg kravlede rundt på gulvet.. jeg var 100 på at mit lort var på vej, bare lidt forsendt, havde haft lidt blod.. testede for en sikker heds skyld i fredags, den var HELT negativ... men tænkte så søndag det var underligt mit lort aldrig kom helt! 

- Den blev så positiv med det samme..

- mange siger der ikke sker noget ved det, men gør der virkelig ikke det? jeg må være 4+6?

- for flov til at i må se mit navn..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Sprit25

Da jeg blev gravid havde mig mand og jeg faktisk opgivet. Så jeg drak hverdag. Ikkw stiv men en fyraftensøl efter endt vagt i sommer landet. Jeg var nok stiv 1 gang om ugen. Jeg har en smuk datter på 2 

Anmeld Citér

14. marts 2016

ESV

Anonym skriver:

okya, jeg var i byen lørdag, jeg drak fra 17-05 om morgen, jeg var SÅ stiv at jeg kravlede rundt på gulvet.. jeg var 100 på at mit lort var på vej, bare lidt forsendt, havde haft lidt blod.. testede for en sikker heds skyld i fredags, den var HELT negativ... men tænkte så søndag det var underligt mit lort aldrig kom helt! 

- mange siger der ikke sker noget ved det, men gør der virkelig ikke det? jeg må være 4+6?

Jeg nåede at drikke mig totalt i hegnet 2 gange inden jeg fandt ud af jeg ventede den første og var også bekymret min JM sagde jeg skulle prøve at slappe af og ikke have dårlig samvittighed jeg havde jo ikke gjort det i ond tro! 

Anmeld Citér

14. marts 2016

CutieKiwi

Nej der er ikke sket noget ved det. 

Ingen grund til at være flov, det er ikke noget man gør med vilje

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Ai sha

Når du ikke er længre henne har babyen stadig "madpakke" med fra ægget Så jeg tror ikke du behøver være urolig   babyen modtager ikke næring fra dig endnu 

Og mange gange tillykke

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kay

Anonym skriver:

Jeg var i byen til julefrokost på mit job, der ligger 200 meter fra stationen jeg var så stiv at jeg ikke kunne finde toget så jeg måtte rige efter min mand... eller rettere min kollega ringede efter min mand 

Jeg har pco og havde derfor testet dagen inden og den var negativ jeg testede bragende positivt om tirsdagen  

Og jeg ringede grædefærdig til lægen der beroligede mig... 8 måneder efter den positive test kom en skøn dejlig klog og vidensbegærlig pige som bestemt på ingen måde har taget skade

Det skal nok gå 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. marts 2016

Mo9ca

Når du er så tidligt henne lever din lille spire af blommesækken som den har med sig indtil moderkagen begynder at vokse frem. Dermed deler den lille ikke næring med dig før om en uges tid el. 2. Husk dog at få købt graviditetsvitaminer så hurtigt som muligt.

De er vigtige i forebyggelsen af neuralrørsdefekter.

Tillykke med den lille spire.

Mvh. M

Anmeld Citér

14. marts 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Må sige som de andre, jeg drak mig også i hegnet inden jeg fandt ud af at jeg var gravid, faktisk med begge børn  men de er sunde og raske

mener det er de første 8 uger at baby ikke får næring fra dig, men har sin egen madpakke

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Da jeg blev gravid var jeg på en 16+ spejderlejr den uge hvor jeg forventede mens. Det var med øl hver aften og en stor fest midt på ugen. Så jeg fik riiiigeligt at drikke en uge! Da jeg så kom hjem testede jeg positiv. Fik mega dårlig samvittighed, men min pige har ingen skade taget <3 

Moderkagen er slet ikke dannet endnu, så baby får ikke næringsstoffer fra dig endnu. Der går vidst et par uger endnu før den er dannet

Anmeld Citér

14. marts 2016

Steffecph

Jeg var også til to vilde fester inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Lægen beroligede mig med at baby endnu ikke fik næring fra mig endnu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.