tt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

lonemus

qp skriver:

Here we go again....

ÅHHHHHH...................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

qp

Eva skriver:

Synes du måske ikke to t'er er vildt provokerende...nej, helt alvorligt..jeg synes det er virkelig sjovt og synd at et par anonymes indlæg har skabt så lange og mærkelige  tråde...
Nå, men god aften...til alle...anonyme som knap så anonyme...
Eva.

Nej det synes jeg faktisk ikke.. ik den her ?? Hvad er der provokerende ved den? ... hehe

Anmeld

24. september 2009

qp

lonemus skriver:

ÅHHHHHH...................

Hvad nu.....

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

qp skriver:

Nej det synes jeg faktisk ikke.. ik den her ?? Hvad er der provokerende ved den? ... hehe

Hæhæ....nej, du har ret...jeg har mistolket den..
Den var lige til højrebenet...fy Eva...jeg bukker og skraber og bakker ud..

Anmeld

24. september 2009

lonemus

qp skriver:

Hvad nu.....

Jeg gav dig bare ret - here we go again...ikke flere lange, intetsigende debatter pga en anonym........bare det

Anmeld

24. september 2009

qp

Eva skriver:

Hæhæ....nej, du har ret...jeg har mistolket den..
Den var lige til højrebenet...fy Eva...jeg bukker og skraber og bakker ud..

Eva indrømmer, at hun tog fejl.... my god!! *griner*....

Anmeld

24. september 2009

qp

lonemus skriver:

Jeg gav dig bare ret - here we go again...ikke flere lange, intetsigende debatter pga en anonym........bare det

Godt.... skulle liige være sikker - men ved sgu ik rigtig hvilke intentioner folk har efter hånden

Anmeld

24. september 2009

lonemus

qp skriver:

Eva indrømmer, at hun tog fejl.... my god!! *griner*....

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Det er jo dig...men i min verden er det faktisk en smule skræmmende at man ikke har noget man ikke ønsker at dele med en flok anonyme kvinder på et netsite...
Men igen, så tror jeg også at dit forhold til andre på sådan et site her er meget anderledes end mit.. og der skal jo være plads til alle.
Det er bare lidt trist hvis du ikke kan se at alle ikke er som dig og tror at de dermed ikke er dem selv hvis de ikke kommer frem med alt fra deres liv.
Knus Eva..

Måske fordi jeg netop gør alt for at I ikke er anonyme i min verden ved faktisk at lære Jer at kende, det er der så nu nogen der har frabedt sig og det er ok og i bliver hvis det går effer mit hoved også udelukket fra de private detaljer i min profil.

Jeg her ikke sagt man ikke er sig selv bare at man måske ved man ikke har levet optimalt og fuldt ud og selv gjort alt muligt for at det gik som man ønskede og dermed har noget man er knap så stolt af.

Ved ikke om det er skræmmede at jeg ikke er bange for at snakke, jeg er og irl åben og ærlig så længe folk viser sig værdige til det. Men slår lige så hårdt som jeg kan være sød når jeg bliver udnyttet eller trådt på det er reglerne i mit liv.

Faktisk har jeg en nabo pt. som tror hun har mødt en engel, for hun kan ikke fatte at der findes mennesker så åbne som mig og som vil dele selv det dårlige i sit liv for at hun kan drage nytte og erfaring af det... Men sådan er jeg.....

Anmeld

24. september 2009

lonemus

qp skriver:

Godt.... skulle liige være sikker - men ved sgu ik rigtig hvilke intentioner folk har efter hånden

Det har du sgu ret i...ha-ha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.