Singlemor igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
8 svar
10 synes godt om
14. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ååååh jeg er ked af det! 

Min (eks)kæreste har hertil morgen gjort det forbi... Og så over sms..

Selvom vores forhold gik hurtigt frem lige i starten, så var jeg sikker på at det skulle være ham og mig.. Jeg var klar til at flytte 70 km fra alt jeg kender for ham.. Men nu er det pludselig slut.. 

Måske var jeg naiv at tro på os på trods af både afstand og aldersforskel.. Han har ikke sagt hvorfor, men blot at han altså ikke synes vi skal fortsætte her efter knap et år. Pisse fucking træls! Øv hvor er jeg ked af det!

Ååh.. Jeg havde mest brug for bare at komme af med det...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

sol_og_sommer_<3

MummiT skriver:

Ååååh jeg er ked af det! 

Min (eks)kæreste har hertil morgen gjort det forbi... Og så over sms..

Selvom vores forhold gik hurtigt frem lige i starten, så var jeg sikker på at det skulle være ham og mig.. Jeg var klar til at flytte 70 km fra alt jeg kender for ham.. Men nu er det pludselig slut.. 

Måske var jeg naiv at tro på os på trods af både afstand og aldersforskel.. Han har ikke sagt hvorfor, men blot at han altså ikke synes vi skal fortsætte her efter knap et år. Pisse fucking træls! Øv hvor er jeg ked af det!

Ååh.. Jeg havde mest brug for bare at komme af med det...

Det er jeg ked af at høre  føler med dig... 

Men hvor kujon-agtigt er lige at slå op over sms når man har været sammen i et år? Måske skulle du bede ham om at tage en rigtig snak i stedet for at afslutte det på den måde 

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

...<3... skriver:

Det er jeg ked af at høre  føler med dig... 

Men hvor kujon-agtigt er lige at slå op over sms når man har været sammen i et år? Måske skulle du bede ham om at tage en rigtig snak i stedet for at afslutte det på den måde 

Ja det er sgu ikke en sjov sms at vågne op til.. Jeg har skrevet til ham at jeg forventer at vi kan snakke ud om det, enten via sms eller ringe.. Grunden til at jeg accepterer en sms pt er fordi jeg ved at han har det skidt psykisk med stress og andet, så selvom han lige nu sårer mig så tager jeg egentlig stadig hensyn til ham...

Anmeld Citér

14. marts 2016

Loa

Øv for pokker noget møg!!!  

Ville også bede om en forklaring - i det mindste. 

Men det gør det jo hverken sjovere eller lettere for dig

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

Loa skriver:

Øv for pokker noget møg!!!  

Ville også bede om en forklaring - i det mindste. 

Men det gør det jo hverken sjovere eller lettere for dig

Nej det gør det jo ikke..

Men jeg har heldigvis et par veninder som jeg snakker det igennem med et par gange. Og så er jeg egentlig fast besluttet på at selvom jeg er ked af det, så skal det ikke fælde mig. Lige nu skal jeg koncentrere mig om migselv og min datter, og nyde at kunne gøre præcis som det passer mig uden hensyn til andre end hende, og så ellers tage det hele et skridt af gangen..

Anmeld Citér

14. marts 2016

Camilze

En SMS er altså aldrig okay ligemeget hvordan DU har det. Det er kujon agtigt ikke at gøre det ansigt-til-ansigt eller i det mindste via et opkald, hvis man bor langt fra hinanden. Du skal have en afslutning fra hans side af, for ellers har du helt sikkert sværere ved at komme over det, fordi du vil tænke hvorfor, måske fordi.., men måske også fordi.. Du kan finde en masse grunde selv oppe i dit hovede og den manglende afslutning og begrundelse gør det ikke bedre.

Udover det *KÆMPE* kram til dig

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

Camilze skriver:

En SMS er altså aldrig okay ligemeget hvordan DU har det. Det er kujon agtigt ikke at gøre det ansigt-til-ansigt eller i det mindste via et opkald, hvis man bor langt fra hinanden. Du skal have en afslutning fra hans side af, for ellers har du helt sikkert sværere ved at komme over det, fordi du vil tænke hvorfor, måske fordi.., men måske også fordi.. Du kan finde en masse grunde selv oppe i dit hovede og den manglende afslutning og begrundelse gør det ikke bedre.

Udover det *KÆMPE* kram til dig

Jeg vil helt klar også have en ordenlig forklaring. Indtil videre har han sagt at det er fordi han ser mig mere som en ven end som kæreste... Så ved jeg altså ikke hvad det er for nogle venskaber han har sig.. 

Men ja, jeg skal have en ordenlig afslutning så jeg har mulighed for at komme ordenligt videre, og lægge ham bag mig. Det synes jeg han skylder mig.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Camilze

MummiT skriver:

Jeg vil helt klar også have en ordenlig forklaring. Indtil videre har han sagt at det er fordi han ser mig mere som en ven end som kæreste... Så ved jeg altså ikke hvad det er for nogle venskaber han har sig.. 

Men ja, jeg skal have en ordenlig afslutning så jeg har mulighed for at komme ordenligt videre, og lægge ham bag mig. Det synes jeg han skylder mig.

Man fortjener altid en afslutning, også når I har været sammen i et år. 
Nogle mænd bruger bare de standardundskyldninger, og mange er ikke gode til at komme med en grund eller afslutte det ordenligt desværre. Håber ikke du nåede at flytte de 70 km for hans skyld. Hvis ikke, så er du i det mindste heldig på det punkt. Det ville have været super ærgerligt at det skulle ske, når du var flyttet. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

Camilze skriver:

Man fortjener altid en afslutning, også når I har været sammen i et år. 
Nogle mænd bruger bare de standardundskyldninger, og mange er ikke gode til at komme med en grund eller afslutte det ordenligt desværre. Håber ikke du nåede at flytte de 70 km for hans skyld. Hvis ikke, så er du i det mindste heldig på det punkt. Det ville have været super ærgerligt at det skulle ske, når du var flyttet. 

Nej, vi skubbede heldigvis planerne om at flytte sammen pga af nogle praktiske ting med studie og økonomi. Ellers kunne jeg risikere at have siddet i en opsagt lejlighed lige nu og dårlig mulighed for at finde noget nyt bare sådan lige.. Så på den led er det meget godt at det stoppede nu i stedet for om et år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.