Vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg døjer rigtig meget med vand i kroppen. Jeg er i uge 37 og synes der kommer mere dag for dag. Kan ikke have ringe på eller almindelige strømper. Selv løse hyggestrømper efterlader tydelige mærker pga vand i fødder, ben og ankler. Er det normalt? Kan det godt bare være væske i kroppen uden fx at være svangerskabsforgiftning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej jeg døjer rigtig meget med vand i kroppen. Jeg er i uge 37 og synes der kommer mere dag for dag. Kan ikke have ringe på eller almindelige strømper. Selv løse hyggestrømper efterlader tydelige mærker pga vand i fødder, ben og ankler. Er det normalt? Kan det godt bare være væske i kroppen uden fx at være svangerskabsforgiftning?

Ja det kan sagtens bare være alm væske uden det er svangerskabsforgiftning  

jeg tog voldsom på i væske men har aldrig haft svangerskabsforgiftning og det er meget normalt at der kan komme meget væske i løbet af de sidste uger. Dermed ikke sagt at du ikke kan blive ramt af svangerskabsforgiftning. 

Jeg vil Anbefale dig at købe et par virkelig gode støtte/kompressions strømper hos en der har forstand på det. De er lidt dyre men er også lækre at bruge når man ikke venter sig. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Væske er helt normalt uden det nødvendigvis er ssf 

gode råd er feks tyr i svømmehal( vandet presser væsken tilbage i kroppen pga trykket) bene op af og venepumpeøvelser. Støttestrømper er også rigtig godt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.