Hindbærblade te

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2016

Mortil2drenge<3

Er der nogen der har erfaring med dette og tror i på det kan være med til at skubbe fødslen igang ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Molly90 skriver:

Er der nogen der har erfaring med dette og tror i på det kan være med til at skubbe fødslen igang ?

Det hjalp i hvert fald slet ikke her.. Og heller ikke timian te, der også skulle kunne noget i den dur

Jeg begyndte at drikke det (begge dele) fra uge 37 og fødte først da jeg blev sat igang 41+3

Jeg afprøvede desuden stort set alle de myter jeg kunne komme i nærheden af. Amerikansk olie, ve-kage, stærk mad, mad med meget hvidløg og en masse andet. Men intet hjalp

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mortil2drenge<3

MummiT skriver:

Det hjalp i hvert fald slet ikke her.. Og heller ikke timian te, der også skulle kunne noget i den dur

Jeg begyndte at drikke det (begge dele) fra uge 37 og fødte først da jeg blev sat igang 41+3

Jeg afprøvede desuden stort set alle de myter jeg kunne komme i nærheden af. Amerikansk olie, ve-kage, stærk mad, mad med meget hvidløg og en masse andet. Men intet hjalp

Hehe, der er mange skrøner  er bare efterhånden villig til alt for at få ham ud

Anmeld Citér

13. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Molly90 skriver:

Hehe, der er mange skrøner  er bare efterhånden villig til alt for at få ham ud

Uuuh jeg kender følelsen

Jeg havde en hård graviditet og var SÅ done med at være gravid da jeg ramte uge 37

Det eneste der kom tæt på at virke var sex.. Det satte gang i nogle småveer, som desværre gik i selv igen. Måske det faktisk kunne have hjulpet hvis vi havde haft mulighed for at gøre det lidt oftere..

Anmeld Citér

13. marts 2016

Mortil2drenge<3

MummiT skriver:

Uuuh jeg kender følelsen

Jeg havde en hård graviditet og var SÅ done med at være gravid da jeg ramte uge 37

Det eneste der kom tæt på at virke var sex.. Det satte gang i nogle småveer, som desværre gik i selv igen. Måske det faktisk kunne have hjulpet hvis vi havde haft mulighed for at gøre det lidt oftere..

Hehe ja vores sexliv er mere eller mindre lidt dødt i øjeblikket da min mand døjer med lidt rygproblemer  men jeg er så træt af at være gravid gider ikke mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.