Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2016

HVPigen

Hvis man har et hcg på 2 ! Er det noget alle kvinder har ? Eller kan den godt ligge på 0.. 

Jeg spørg fordi jeg har testet negativt og så positivt og så negativt og så positivt og så negativ igen men stadig ingen mens .. 

Jeg fik så en blodprøve og den var 2. Og det ved jeg godt IKKE er en graviditet . 

Men tænker mere måske jeg var heldig at jeg har sprunget en mens over , og jeg så alligevel ikke havde så meget hcg endnu da jeg jo næsten ikke vil være noget henne så? 

Lægen anbefaler mig jeg lige får en ny blodprøve igen (imorgen) så det en uge tiden i håb om den stiger , men jeg syntes sgu det ser lidt dybt godnat ud .. Har alle tegn på graviditet men ingen positivt teste mere 

men som jeg har forstået det er 2 i hcg altså helt normalt som kvinde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

WantingBaby2012

HVPigen skriver:

Hvis man har et hcg på 2 ! Er det noget alle kvinder har ? Eller kan den godt ligge på 0.. 

Jeg spørg fordi jeg har testet negativt og så positivt og så negativt og så positivt og så negativ igen men stadig ingen mens .. 

Jeg fik så en blodprøve og den var 2. Og det ved jeg godt IKKE er en graviditet . 

Men tænker mere måske jeg var heldig at jeg har sprunget en mens over , og jeg så alligevel ikke havde så meget hcg endnu da jeg jo næsten ikke vil være noget henne så? 

Lægen anbefaler mig jeg lige får en ny blodprøve igen (imorgen) så det en uge tiden i håb om den stiger , men jeg syntes sgu det ser lidt dybt godnat ud .. Har alle tegn på graviditet men ingen positivt teste mere 

Ja, det er normalt at man som kvinde har et par stykker hcg i kroppen altid 

Havde selv en udebleven mens forrig cyklus og efter en uges tid fik jeg taget hcg, som var 1 eller 2... Spurgte om det var normalt at have, når jeg ikke var gravid, og det sagde sygeplejersken ja til. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

HVPigen

Jeg har bare ikke kun haft en måned nemlig jeg har ikke haft mens siden den 17 januar 

men overvejer lidt og lade være og tage ned og få taget den om , det jo spild af tid og ressucer  må det lort snart komme så mig og min mand kan blive forældre igen 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Rockertand

HVPigen skriver:

Det er helt normalt med HCG på 2 ved en ikke-gravid person (mænd kan nemlig også have et HCG på 2).

Anmeld Citér

14. marts 2016

HVPigen

Mente nok ... Øv øv men smutter ned til lægen alligevel og får den taget det nok bedst så de kan finde ud af hvad jeg fejler 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Steffecph

Da jeg abortede skulle mit Hcg ned under 10 før de ville konkludere at jeg ikke længere var gravid. Min ligger normalt på 2-3 stykker :-) 

Anmeld Citér

14. marts 2016

HVPigen

Steffecph skriver:

Da jeg abortede skulle mit Hcg ned under 10 før de ville konkludere at jeg ikke længere var gravid. Min ligger normalt på 2-3 stykker :-) 

øv øv så kan jeg nok ikke for vente noget ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.