Mellemørebetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2016

Tullefreja

Ja min datter på 4 år har i et par dage været snottet og hostet en del og idag her til aften har hun brokket sig over ondt i højre øre men ikk hele tiden for hun leger stadig og ingen feber.  Men kan hun have Møb? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

Klumpe-dumpe

Tullefreja skriver:

Ja min datter på 4 år har i et par dage været snottet og hostet en del og idag her til aften har hun brokket sig over ondt i højre øre men ikk hele tiden for hun leger stadig og ingen feber.  Men kan hun have Møb? 

Ja det kan hun godt ha'. Eller måske væske pga snot. 

God bedring til trunten. 

Anmeld Citér

13. marts 2016

Sujan

Tullefreja skriver:

Det kan det sagtens være. 

Har 2 ørebørn og ingen af dem har haft feber ved MØB.. De har bare ændret adfærd over lidt tid og blevet meget grådlabile og sårbare..

Anmeld Citér

13. marts 2016

Dorthe1986

Sagtens min dreng har fx aldrig klaget over ondt i ørene de par gange han har haft møb tilgengæld har han hostet helt vildt så jeg har hver gang troet det var lungebetændelse.

Anmeld Citér

13. marts 2016

MorTil3+

Ja sagtens vi skulle ha vaccineret vores dreng her sidste torsdag men det ville lægen ikke da han havde MØB og vi og vuggestuen har intet mærket på ham. Vores egen læge sagde vi skulle ringe til ørelæge hurtigst muligt, vi fik tid samme dag og dagen efter fik han lagt dræn, det var så slemt at han faktisk var døv, deres maskiner ku intet måle i hans ører. Og vi har et ørebarn i forvejen så vi kender jo tegnene, men Intet ku vi mærke på ham, han sov fantastik fra 19.30-7.00 uden at vågne og flere timers middagslur også.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.