Frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
4 synes godt om
13. marts 2016

ØnskeMor25

Jeg skulle have haft min menstruation i onsdags, den kom ikke.. Har taget fire negative graviditetstest siden, men der er stadig ikke skyggen af menstruation på vej. Desuden har jeg de sidste fjorten dage haft svagt postive ægløsningstest.. Først 6 dage i træk, derefter har det været enkle dage en gang imellem..

Er lidt frustreret over hvad jeg kan forvente... Er der nogen der har siddet i en lignende situation? 

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

Goggelogge

Inden jeg blev gravid med min datter (efter næsten et år) fuckede min hjerne og ønske om at blive gravid mine cyklusser fuldstændig rundt, først da jeg tænkte på noget andet og tænkte at det kommet når det kommer, så blev jeg gravid..

så jeg vil sige, selvom det er mega svært og ønsket er der til en lille, så nyd hinanden og hug jer når lysten er der og selvfølgelig omkring ægløsning, så går der nok ikke så længe 

Anmeld Citér

13. marts 2016

ØnskeMor25

Goggelogge skriver:

Inden jeg blev gravid med min datter (efter næsten et år) fuckede min hjerne og ønske om at blive gravid mine cyklusser fuldstændig rundt, først da jeg tænkte på noget andet og tænkte at det kommet når det kommer, så blev jeg gravid..

så jeg vil sige, selvom det er mega svært og ønsket er der til en lille, så nyd hinanden og hug jer når lysten er der og selvfølgelig omkring ægløsning, så går der nok ikke så længe 

Tjah, måske det bare er det  Jeg ved jo at det fylder meget, men synes bare den her måned har været MEGET mærkelig mht cyklus  Arbejder stærkt på at få tankerne om projekt bebs ned på et andet stadie end det er pt 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Diosa85

ØnskeMor25 skriver:

Jeg skulle have haft min menstruation i onsdags, den kom ikke.. Har taget fire negative graviditetstest siden, men der er stadig ikke skyggen af menstruation på vej. Desuden har jeg de sidste fjorten dage haft svagt postive ægløsningstest.. Først 6 dage i træk, derefter har det været enkle dage en gang imellem..

Er lidt frustreret over hvad jeg kan forvente... Er der nogen der har siddet i en lignende situation? 

Mvh

Jeg gik næsten 14 dage over tid før jeg kunne teste positivt. Havde 4 bragende negative teste op til den positive. 

It aint over until The fat lady starts singing som man siger. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

ØnskeMor25

Diosa85 skriver:

Jeg gik næsten 14 dage over tid før jeg kunne teste positivt. Havde 4 bragende negative teste op til den positive. 

It aint over until The fat lady starts singing som man siger. 

Ja hvem ved om der er håb endnu så  Der er i hvert fald stadig ingen positiv test, men heller ingen menstruation.... 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Diosa85

ØnskeMor25 skriver:

Ja hvem ved om der er håb endnu så  Der er i hvert fald stadig ingen positiv test, men heller ingen menstruation.... 

Du må bare blive ved og prøve hver 2. Dag indtil en af tingene melder sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.