Inspirationstråd - børneværelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
1 svar
1 synes godt om
12. marts 2016

Lunae

Vi har købt hus og skal flytte til sommer. Vores børn deler pt værelse, men får hver deres, når vi flytter. Værelserne er dog virkelig små og jeg er helt ideforladt i forhold til indretning.

Jeg kunne godt tænke mig inspiration

Må jeg ser jeres børns værelser?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2016

serinasmor

Vi har købt hus og skal flytte til sommer. Vores børn deler pt værelse, men får hver deres, når vi flytter. Værelserne er dog virkelig små og jeg er helt ideforladt i forhold til indretning.

Jeg kunne godt tænke mig inspiration

Må jeg ser jeres børns værelser?

Vi har også små værelser - det ene mindre end det andet ... 

Vi har kun boet her i halvandet år så erfaringen er ikke så stor endnu men det vi kan se er at opbevaringsplads er alfa Omega ... 

Har så også stadig kun det ene børneværelse i brug beboeren til værelse nr 2 er ikke færdigbagt endnu  

Billeder herunder er derfor af den 6åriges værelse  

Der var liiige plads til sengen med skrivebord under - der er lige præcis plads til at åbne lågerne på de indbyggede skabe !  

Vi har valgt sengen da hun manglede steder til opbevaring af legetøj men havde stadig behov for gulvplads ... Det var egentlig planen at bordet skulle stå helt under sengen - men hun ville gerne beholde sin hule og ELSKER sit skrivebord - det er her hun bruger allermest tid ! 

Egentlig er vi ikke 100 %færdige med indretningen - som du kan se har vi fx ikke fået malet vægmaleriet over ved siden af vinduet ... Det er bare noget mere besværligt når jeg er gravid og ikke rigtigt må ..

Havde også stadigvæk billeder af værelset før den nye seng kom til  

Kan se billederne blev ret mørke .. håber det er til at fornemme og forstå alligevel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.