ovitrelle? får man altid ægløsning??..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.459 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg er meget usikker, jeg tog i onsdags ovitrelle. men samme nat havde jeg kraftige smerter i venstre side af underlivet (gætter på æggestokken) og havde det varmt (kogte nærmest) men jeg skulle først ha ægløsning 36 timer efter jeg tog den, hvilket er torsdag aften. og der havde jeg bare ingen symptomer på ægløsning eller noget?. kan det være min ægløsning der kom så tidligt?.

Og hvis man ikke har æg i den folike ville man vel ikke få mens?. 

jeg frygter nemlig jeg ingen æg har, læste et sted man godt kunne have mens uden ægløsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Viki4

Hej

Jeg har også læst mig til at der går 36 timer fra man tager ÆL sprøjte til ÆL sker.. Men da jeg var oppe til vores første iui i sidste uge, så fik jeg at vide at jeg skulle tage ÆL sprøjte torsdag eftermiddag og så tilbage eftermiddagen dagen efter (i fredags) så jeg kunne blive insemineret, fordi hun kunne se at folliklen var 'klar'.. Jeg spurgte naturligvis også undrene om hvorfor det var knap 24 timer i stedet for 36 jeg skulle insemineres, hvorefter hun tjekkede mig (vaginal scan) og kunne se at ÆL faktisk var begyndt efter 24 timer, og at det åbenbart afhænger af hvor klar folliklen er, som hun allerede nævnte dagen forinden. Så ÆL kan sagtens være sket før 36 timer ligesom at nogen ÆL først sker lidt senere, kroppene er bare forskellige! Hvor jeg tror at de 36 timer er 'gennemsnittet' Selvom det er liiidt for sent, så håber jeg at mit svar giver mening og evt kan bruges en anden god gang

Mvh

Anmeld Citér

21. marts 2016

Krydserfingre

Du er vel i behandling siden du får ovitrelle? Så tjekker de jo først om dine follikler, æg, er klar og derefter får du besked på hvornår du præcis skal tage sprøjten?

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Du er vel i behandling siden du får ovitrelle? Så tjekker de jo først om dine follikler, æg, er klar og derefter får du besked på hvornår du præcis skal tage sprøjten?

jeg er i behandling. og har haft ægbære på 19,17,18,16 igennem de to forsøg. men intet posativt er sket, og jeg tvivler på jeg har æg i dem. men får godt nok min mens efter der gået 13-14 dage?

Anmeld Citér

21. marts 2016

Krydserfingre

Anonym skriver:

jeg er i behandling. og har haft ægbære på 19,17,18,16 igennem de to forsøg. men intet posativt er sket, og jeg tvivler på jeg har æg i dem. men får godt nok min mens efter der gået 13-14 dage?

Hvis du får din mens vil jeg mene du udstøder æg. Men spørg evt dit behandlings sted? Og det er da nogle fine størrelser dine blærer har haft

Anmeld Citér

21. marts 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Hvis du får din mens vil jeg mene du udstøder æg. Men spørg evt dit behandlings sted? Og det er da nogle fine størrelser dine blærer har haft

det vil jeg gøre når jeg snakker med dem fredag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.