1. graviditet vs. 2. - hvor lang tid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
6 synes godt om
12. marts 2016

hautecouture

Vi er, efter 4,5 år, ENDELIG begyndt på projekt baby 2 her i januar. Og jeg e SÅ utålmodig  .. Ved vores datter blev jeg gravid i 2. cyklus efter at have smidt p-pillerne og nu er vi ved at afslutte 2. cyklus her 2. gang (er I med, haha) og jeg går blot og venter på mens mandag - har taget to bragende negative tests og det føles også som om, at min mens er på trapperne  .. Men hvor lang tid gik der inden I blev gravide 2. gang og hvor lang tid gik der med den første?? 

Bliver sindssyg !!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Loa

Første gang gik der vist et par måneder, og det var ikke engang sådan intensiv prøvning.

Nu her gik der mellem 1-1,5 år og med en MA undervejs....

Anmeld Citér

12. marts 2016

pearly

Med vores første gik der ca. 1.5 år

Nu her anden gang er der gevinst allerede efter 1. cyklus

Anmeld Citér

12. marts 2016

ønskebarn_3

Første gang gik der 14 mdr, 2 gang 1 cyklus. Så er spændt her 3 gang 

Anmeld Citér

12. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hautecouture skriver:

Vi er, efter 4,5 år, ENDELIG begyndt på projekt baby 2 her i januar. Og jeg e SÅ utålmodig  .. Ved vores datter blev jeg gravid i 2. cyklus efter at have smidt p-pillerne og nu er vi ved at afslutte 2. cyklus her 2. gang (er I med, haha) og jeg går blot og venter på mens mandag - har taget to bragende negative tests og det føles også som om, at min mens er på trapperne  .. Men hvor lang tid gik der inden I blev gravide 2. gang og hvor lang tid gik der med den første?? 

Bliver sindssyg !!! 

vores ældste er lavet i første cyklus det er dem mellemste også. Der er 3 år imellem.

vores yngste tøj 14 cykluser

Anmeld Citér

12. marts 2016

Mamalu

Vores første tog næsten 1 år og barn nr 2 ( er gravid nu) tog en enkel forsøg :-) Held og lykke herfra 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Snartmortil2<3

Første barn tog 3 måneder at lave nummer 2 har taget knap et år at lave

Anmeld Citér

12. marts 2016

hautecouture

Okay, kan godt høre at der kan være meget stor forskel så ... Uhh, synes bare tiden går SÅ langsomt. Man starter med at vente på sin mens, så vente på ægløsning, så vente på symptomer, så vente på testdag og forfra igen  ... Nå, men jeg må bare lige samle mig lidt og så giver vi den en skalle i de cyklusser der kommer fremadrettet.. Så er den det vel på et tidspunkt 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg blev gravid "i første hug" alle tre gange - tredje gang trods brug af prævention. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.