Åh så syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
6 svar
4 synes godt om
12. marts 2016

grinny

Jeg er virkelig virkelig syg med influenza 

Vi skal til konfirmation i morgen hos min mands lillesøster og vil jo helst ikke gå glip af den dag.

Har prøvet bare at ligge og sove/svede det ud, men er ved at give op - må jeg tage 2 panodiler? Bare så jeg kan få en god omgang søvn og forhåbentlig kunne klare et par timer imorgen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
grinny skriver:

Vi skal til konfirmation i morgen hos min mands lillesøster og vil jo helst ikke gå glip af den dag.

Har prøvet bare at ligge og sove/svede det ud, men er ved at give op - må jeg tage 2 panodiler? Bare så jeg kan få en god omgang søvn og forhåbentlig kunne klare et par timer imorgen! 

Du må gerne tage 2 panodiler. Et stort forbrug af paracetamol kan vist give misdannelser på drengefostre, men 2 panodiler sker der ikke noget ved

Anmeld Citér

12. marts 2016

CBbaby

grinny skriver:

Åh kan ikke huske, hvornår man ikke må tage piller. Men du må i hvertfald IKKE tage ipren eller lign produkter.: det fortynder blodet. 

Jeg mener, at hvis du ikke er længere end uge 7, så må du gerne tage to panodiler. Men jeg ville ringe til 1813 først. Men jeg tog intet under min graviditet for en sikkerhedsskyld

og husk, du smitter så længe du har feber. Så har du feber i morgen, så skal du ikke afsted. Det ville være ret nitte at blive smittet til sin egen fest. Tænker jeg i hvertfald.  

har selv lige været ramt af influenza i 3 uger!! Den der kører nu er lidt heftigt, fordet er en gammel vitus, der var engang i 1960'erne./0 den udgave har ungerne mennesker ikke haft. Så vi kan blive ekstremt ramt (i følge mine søde læger)

God bedring!

Anmeld Citér

12. marts 2016

Mor1986

grinny skriver:

Du må gerbe tage to pamol eller panodil. Jeg har været meget syg i denne graviditet. Og har nogen gange måtte tage på job hvor jeg har taget to pamol for at kunne holde det okay ud. Ikke optimalt men nødvendigt. 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

God bedring 

Anmeld Citér

12. marts 2016

stinemavepine

JA, du må gerne tage to Pamol/Pinex/Panodil når du har influenza. Som en anden skriver skal du bare holde dig fra ibuprofen (Ipren). 

Rigtig god bedring!

http://stinemavepine.blogspot.dk/

Anmeld Citér

12. marts 2016

grinny

Tak for hjælpen piger.

2 panodiler og en masse søvn har gjort mig en del friskere og nu kunne jeg da holde til at gå i bad. Har været syg i flere dage men nægtede at tage Panodil, men nu kunne jeg altså ikke mere! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.