Gravid og nul sexlyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2016

Anonym trådstarter

Er i 10. Uge, så relativ nygravid, men min sexlyst er forsvundet som dug for solen. Jeg elsker min mand og synes han er dejlig, men det er som om at min hjerne har lukket helt ned for alt det seksuelle. 

Nogen gode råd, da jeh jo savner nærværet og orgasmerne etc. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Er i 10. Uge, så relativ nygravid, men min sexlyst er forsvundet som dug for solen. Jeg elsker min mand og synes han er dejlig, men det er som om at min hjerne har lukket helt ned for alt det seksuelle. 

Nogen gode råd, da jeh jo savner nærværet og orgasmerne etc. 

Hvordan har du det ellers ? 

Er du ramt af træthed ? Kvalme ? Andre ting ? 

Hvis du er mærket af graviditeten spiller det selvfølgelig en rolle - ingen har den vilde sexdrive samtidig med muren af træthed men trætheden plejer forsvinde mellem uge 11 og uge 15 og først dukke op igen til sidst ... Og der kommer overskuddet og dermed sexlysten tilbage for mange ... 

Husk at tage jern- det hjælper på trætheden

Anmeld Citér

12. marts 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvordan har du det ellers ? 

Er du ramt af træthed ? Kvalme ? Andre ting ? 

Hvis du er mærket af graviditeten spiller det selvfølgelig en rolle - ingen har den vilde sexdrive samtidig med muren af træthed men trætheden plejer forsvinde mellem uge 11 og uge 15 og først dukke op igen til sidst ... Og der kommer overskuddet og dermed sexlysten tilbage for mange ... 

Husk at tage jern- det hjælper på trætheden

Jeg er så pishamrende træt. Kan sove hele tiden og er loge startet på jern, er ik sikker på det virker endnu 

ellers ikke de vilde gener.. :/

Anmeld Citér

12. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er så pishamrende træt. Kan sove hele tiden og er loge startet på jern, er ik sikker på det virker endnu 

ellers ikke de vilde gener.. :/

Er sikker på din sexlyst kommer igen når du kommer ud på dem anden side af trætheden det kan sagtens tage en uges tid eller mere 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Tine B

Det skal nok komme igen.. Jeg havde heller ikke den store lyst i 1. trimester, hvor jeg var så træt, så træt... I 2. trimester havde jeg til gengæld en periode på et par uger, hvor min mand måtte sige stop, fordi jeg ikke kunne få nok..  

Her i slutningen af 2. trimester/starten af 3. er lysten næsten som normalt, måske lidt til den sløve side, men det begynder også at blive tungt..  

Anmeld Citér

12. marts 2016

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Det skal nok komme igen.. Jeg havde heller ikke den store lyst i 1. trimester, hvor jeg var så træt, så træt... I 2. trimester havde jeg til gengæld en periode på et par uger, hvor min mand måtte sige stop, fordi jeg ikke kunne få nok..  

Her i slutningen af 2. trimester/starten af 3. er lysten næsten som normalt, måske lidt til den sløve side, men det begynder også at blive tungt..  

Åh det håber jeg også er tilfældet her! Jeg er satme træt ligenu. Heeeelt vildt. Og min mand ryger. Den lugt får mig til at få lyst til at slå ham i hovedet. Har selv røget men bliver helt vild i fjæset over den stank. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.