Vandafgang uge 36?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.566 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej hertil aften da jeg rejste mig op løb der noget ud af mig. Som i kan se på billedet er det et ok stort område, men der kom umiddelbart ikke mere. Jeg er i uge 36+1. Kan det være fostervand?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. marts 2016

Melm

Jeg tror at det er udflåd ☺️ Jeg fik det tit...

Anmeld Citér

11. marts 2016

Tiggi

Nej er ikke fostervand, men øget udflåd og/eller tis, og bliver kun værre frem mod fødslen .

Jeg overvejede også om mit vand var gået dagen før jeg gik i fødslen da jeg synes at alt min undertøj bare blev ved med at blive vådt, men da vandet faktisk gik ville mine bukser have været helt gennemblødte (lå så på sygehuset og havde lige fået lavet underlivstjek så havde kun trusser på, mens de målte hjertelyd og veer) 

Derudover gendannes vandet og kommer igen i skylder løbende (tror der gik 1-2 timer i mellem) så det direkte løber ned af benene på en .

Så tror ikke du er på vej i fødslen lige nu, men er jo alt sammen optakt til at det er snart

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Nej er ikke fostervand, men øget udflåd og/eller tis, og bliver kun værre frem mod fødslen .

Jeg overvejede også om mit vand var gået dagen før jeg gik i fødslen da jeg synes at alt min undertøj bare blev ved med at blive vådt, men da vandet faktisk gik ville mine bukser have været helt gennemblødte (lå så på sygehuset og havde lige fået lavet underlivstjek så havde kun trusser på, mens de målte hjertelyd og veer) 

Derudover gendannes vandet og kommer igen i skylder løbende (tror der gik 1-2 timer i mellem) så det direkte løber ned af benene på en .

Så tror ikke du er på vej i fødslen lige nu, men er jo alt sammen optakt til at det er snart

Jeg blev bare overrasket over der kom så meget så pludseligt. Håber du har ret og det bare er udflåd 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Misser1989

Da jeg var 36+1 men min første, vågnede jeg om morgen ved at jeg "tissede" lidt. Mine trusser var våde og en lille plet på sengen. Nå gik ned, tissede og tog nye trusser på. Der gik et par minutter, så skete det samme, så tog et bind på. Der blev ved med at komme lidt. Så kom til tjek på fødegangen og det var fostervandet der sev. Ca 4 timer senere kom det sidste i en kæmpe skylle. 

Hvis det er dit fostervand der siver, vil jeg mene at der bliver ved med at komme noget, tag et bind på og se om det bliver fyldt på en time, mens du går lidt rundt 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Misser1989 skriver:

Da jeg var 36+1 men min første, vågnede jeg om morgen ved at jeg "tissede" lidt. Mine trusser var våde og en lille plet på sengen. Nå gik ned, tissede og tog nye trusser på. Der gik et par minutter, så skete det samme, så tog et bind på. Der blev ved med at komme lidt. Så kom til tjek på fødegangen og det var fostervandet der sev. Ca 4 timer senere kom det sidste i en kæmpe skylle. 

Hvis det er dit fostervand der siver, vil jeg mene at der bliver ved med at komme noget, tag et bind på og se om det bliver fyldt på en time, mens du går lidt rundt 

Jeg skiftede straks underbukser dog uden at bruge et bind. Jeg har siddet ned, gået rundt lidt og prøvet at sidde/ rejse mig og der er ikke kommet mere, så tror ikke det er fostervand heldigvis

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.