Hvem skal vinde x-faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal vinde x-faktor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

635 visninger
11 svar
8 synes godt om
11. marts 2016

Lunae

Stem på din favorit

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Isabella_mor

EMBRACE 

Anmeld Citér

11. marts 2016

EnGodMor

Jeg har heldigvis ikke fulgt med i det i nogle år, det er blevet lidt for kedeligt

MEN må den bedste mand vinde 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Kay

Lunae skriver:

Stem på din favorit

Andrew men det er nok mest fordi jeg "kender" ham eller hvad man kan kalde det... det er en ven til en i min familie så har mødt ham et par gange 

Anmeld Citér

11. marts 2016

A. Nonymsen

Synes også Embrace.. Også ville jeg ØNSKE man kunne stemme dommerne ud, kan ikke huske hvad hun hedder, men hende damen, hvorfor kan hun ikke acceptere at ikke alle elsker hendes deltagere? Synes godt nok ikke hun er voksen nok til at være dommer, og sidder lidt og hakker de andre deltagere ned fordi hendes egne er i farezonen 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Lunae

A. Nonymsen skriver:

Synes også Embrace.. Også ville jeg ØNSKE man kunne stemme dommerne ud, kan ikke huske hvad hun hedder, men hende damen, hvorfor kan hun ikke acceptere at ikke alle elsker hendes deltagere? Synes godt nok ikke hun er voksen nok til at være dommer, og sidder lidt og hakker de andre deltagere ned fordi hendes egne er i farezonen 

Vi har snakket om præcis det samme herhjemme. Kan egentlig godt lide hende, men det er mega tarveligt at hun både snakker ned til de andre deltagere, men også det os det stemmer - som om vi ikke ved hvad der er godt.

Og så var det temmelig plat, at hun ikke selv kunne klare at smide MC ud. Hun vidste jo godt, at det var det der ville ske, hvis Remee og Blachmann skulle beslutte det. Hun er ikke sit ansvar bevidst

Anmeld Citér

14. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Både Reem og Embrace er virkelig gode og fortjener at vinde. Jeg kunne kun stemme på en af dem, men ville have stemt på begge hvis jeg kunne 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Lunae

...<3... skriver:

Både Reem og Embrace er virkelig gode og fortjener at vinde. Jeg kunne kun stemme på en af dem, men ville have stemt på begge hvis jeg kunne 

Hvorfor kunne du kun stemme på den ene?

Anmeld Citér

14. marts 2016

Monski

Lunae skriver:

Stem på din favorit

I starten var reem klart min favorit. Synes desværre bare hun bliver dårligere og dårligere hvorimod resten af deltagerene bliver bedre. 

Embrace håber jeg vinder. Men synes også Alex har en vild stemme! Han er nok den jeg helst ville hører et helt album med. Og så er Andrew mega cool! Håber også han kommer langt.

.. Jep, vi er ret store xfactor fans herhjemme 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Super-Mom

Clifford og hein er mine favoritter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.