Hvad tror i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

serinasmor

Har stemt dreng - for det venter jeg selv  

Og stort Tillykke

Hvor gammel er det nu din datter er ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Loa

2babygirls skriver:

Jubiiiiiiiiiiiiii

hun bliver jo ellevild!!!!! Kæmpe stort tillykke!!!

Tak tak tak Hun glæder sig SÅ meget og snakker om det konstant

Anmeld Citér

12. marts 2016

Loa

serinasmor skriver:

Har stemt dreng - for det venter jeg selv  

Og stort Tillykke

Hvor gammel er det nu din datter er ?

Taaaaak Hun er 5,5 og når at blive 6 inden hun bliver storesøster  

Anmeld Citér

12. marts 2016

serinasmor

Loa skriver:

Taaaaak Hun er 5,5 og når at blive 6 inden hun bliver storesøster  

Ej hvor sjovt der kommer til at være ca lige stor aldersforskel på vores børn - på trods af den ellers utraditionelle lidt skæve aldersforskel  

Serina blev 6 i januar og skal være storesøster i slutningen af maj (+/- ) 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Loa

serinasmor skriver:

Ej hvor sjovt der kommer til at være ca lige stor aldersforskel på vores børn - på trods af den ellers utraditionelle lidt skæve aldersforskel  

Serina blev 6 i januar og skal være storesøster i slutningen af maj (+/- ) 

håber/tror på der er mange fordele ved denne forskel, ligesom der selvfølgelig er mange fordele ved den tætte forskel. 

Hun virker i hvert fald som om hun forstår rigtig meget hvad der skal ske, og jeg håber virkelig vi kan undgå noget af jalousien ved netop dette..

Anmeld Citér

12. marts 2016

serinasmor

Loa skriver:

håber/tror på der er mange fordele ved denne forskel, ligesom der selvfølgelig er mange fordele ved den tætte forskel. 

Hun virker i hvert fald som om hun forstår rigtig meget hvad der skal ske, og jeg håber virkelig vi kan undgå noget af jalousien ved netop dette..

Jeg håber også  

Indtil videre har det været en kæmpe fordel at hun er så selvstændig som hun er ... 

Denne graviditet har vist sig at belaste min krop ret meget. Så det er rart at hun selv kan tage tøj på, selv hente vand i køkkenet  og alle de andre ting som et snart skolebarn kan faktisk går hun også selv op med overtøj og støvler når vi afleverer i børnehaven - jeg er deltids sygemeldt og på Job hver anden dag - de dage jeg er på Job afleverer vi nedenunder i den 2 etagers børnehave - når hun selv kan smutte op med overtøj slipper jeg for trapper ... Og bonus er at hun har lært at gøre det selv og selv holde styr på hvor hendes ting skal være  

Og hun glææder sig havde kun 10 minutters krise da vi fortalte det blev en lillebror hun havde virkelig håbet på en pige og blev bund-ulykkelig 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Nadiapigen

Loa skriver:

Er det her en pige eller dreng? 

(Er selvfølgelig bare for sjov for at høre jeres bud, det er fra NF, så regner ikke med man kan se det)

Pige 

Anmeld Citér

12. marts 2016

Loa

serinasmor skriver:

Jeg håber også  

Indtil videre har det været en kæmpe fordel at hun er så selvstændig som hun er ... 

Denne graviditet har vist sig at belaste min krop ret meget. Så det er rart at hun selv kan tage tøj på, selv hente vand i køkkenet  og alle de andre ting som et snart skolebarn kan faktisk går hun også selv op med overtøj og støvler når vi afleverer i børnehaven - jeg er deltids sygemeldt og på Job hver anden dag - de dage jeg er på Job afleverer vi nedenunder i den 2 etagers børnehave - når hun selv kan smutte op med overtøj slipper jeg for trapper ... Og bonus er at hun har lært at gøre det selv og selv holde styr på hvor hendes ting skal være  

Og hun glææder sig havde kun 10 minutters krise da vi fortalte det blev en lillebror hun havde virkelig håbet på en pige og blev bund-ulykkelig 

Haha nårh hvor sødt  

Her påstår hun at hun er ligeglad hvad det bliver Hun siger hun vil elske den uanset hvad Men lad os nu se

Anmeld Citér

12. marts 2016

serinasmor

Loa skriver:

Haha nårh hvor sødt  

Her påstår hun at hun er ligeglad hvad det bliver Hun siger hun vil elske den uanset hvad Men lad os nu se

kunne heller ikke lade være med at grine lidt af reaktionen   men hun fik lov at "sørge" over tabet af en søster så længe hun havde behov (og det var jo ikke så længe endda ) og vi sagde til hende at det var helt normalt at være ked af det men at det altså blev en lillebror og det kan man ikke selv bestemme 

Anmeld Citér

12. marts 2016

hautecouture

Loa skriver:

Jaaaaaa 

Ej, hvor godt  Tillykkeeeee 

Jeg tror en pige mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.