Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi glæder os så meget til at se om vi skal betale tilbage eller skal have noget tilbage
glæder i jer til at se hvad det bliver til ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi ved det altid på forhånd - og bliver heldigvis, som oftest, positivt overrasket
Loa skriver: Vi ved det altid på forhånd - og bliver heldigvis, som oftest, positivt overrasket
Hvordan kan i vide det på forhånd i må være sådan nogen matematik genier sådan noget skat synes jeg er lidt uigennemskueligt
Jeg spørger så dumt. Men ved i hvor man taster kørsel for sidste år ind henne?
Skovrup skriver: Hvordan kan i vide det på forhånd i må være sådan nogen matematik genier sådan noget skat synes jeg er lidt uigennemskueligt
Haha dog ikke. Min mand er revisor, så sidder med det hver dag, så er relativt nemt for ham at regne ud på forhånd
Loa skriver: Haha dog ikke. Min mand er revisor, så sidder med det hver dag, så er relativt nemt for ham at regne ud på forhånd
Så ved han hvad han skal se efter og hvordan det hele bliver regnet ud
jeg er sådan lidt over alle de tal
Skovrup skriver: Så ved han hvad han skal se efter og hvordan det hele bliver regnet ud jeg er sådan lidt over alle de tal
Lige præcis.
Jeg kan ærligt ikke engang huske hvornår jeg selv sidst har kigget på mine årsopgørelser/forskudsopgørsler
Mor1986 skriver: Jeg spørger så dumt. Men ved i hvor man taster kørsel for sidste år ind henne?
Mener det er rubrik 51:-)
Jeg skal betale 7000 tilbage Nå men det er jo så fordi jeg har tjent for meget, og det er jo da egentlig en positiv ting
Skovrup skriver: Vi glæder os så meget til at se om vi skal betale tilbage eller skal have noget tilbage glæder i jer til at se hvad det bliver til ?
Yaaay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128