Fødder klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. De sidste par dage har jeg taget mig selv i at klø mig på fødderne blandt andet på vores bord og med hænderne. Ikke konstant men ind i mellem. Jeg er 36+0 i dag og begyndt at have hævet ben, fingre og fødder og mine fødder gør ondt at gå på om morgenen - formentlig pga væske. Kan det være pga væske at mine fødder klør?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej piger. De sidste par dage har jeg taget mig selv i at klø mig på fødderne blandt andet på vores bord og med hænderne. Ikke konstant men ind i mellem. Jeg er 36+0 i dag og begyndt at have hævet ben, fingre og fødder og mine fødder gør ondt at gå på om morgenen - formentlig pga væske. Kan det være pga væske at mine fødder klør?

Det kan det godt, ja. Sådan havde jeg det i min første graviditet. 

Klør det også andre steder? Da jeg var gravid med nr. 2 kløede mine fødder, hænder og mave. Det viste sig jeg havde graviditets betinget leverkløe. 

Ellers prøv og ring og snak med din læge i morgen.

Anmeld Citér

11. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Mine fødder kløede helt vildt da jeg var gravid, og de var helt fyldt med væske. Det lindrede rigtig meget at tage et køligt fodbad. - Det var nærmest himmelsk faktisk

Anmeld Citér

11. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror at det er en meget normal reaktion, hvis man har vand i kroppen. Dog skal man være opmærksom på leverbetinget kløe - så det kan da være at du ved lejlighed skal nævne det for jordemoder/læge, hvis du alligevel skal i kontakt med dem...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.