Jeg har brug for mange råd, hjælp og alt muligt andet.
min søn bliver 4 år om en måned, og han er så fræk og jeg skælder ud 20 gange om dagen. det kan være alt. Især når han får et nej og/eller vi skal ud af døren (kan være på alle tider af døgnet) og det ikke lige køre efter ham hvis man kan sige det sådan. Det kan være alt virkelig alt i dagligdagen - morgen middag aften!
han river, slår, kaster med ting, sparker, bider og skriger så vi får tinetus (staves) og jeg har meget tålmodighed i starten, men når der så er gået 30 minutter og det er som det startede, så er jeh ved at blive vanvittig i hovedet! Og jeg føler mig magtes løs og aner ikke hvad jeg skal stille op. Aner ikke om det jeg gør er rigtigt.
Når han bliver så gal og et eller andet (kan jo være alt) og han så river, slår, bider, kaster med ting, sparker eller skriger så følger jeg ham ind på værelset og så siger jeg at han kan blive der til han kan opføre sig ordentlig/lade hver med det han har gjort (slået sparket mm.)
han løber ud fra værelset og bliver ved igen, så ind på værelset med ham igen (enden bær jeg ham eller holder fast i hans arm) han løber efter mig slår prøver at bide eller andet, sådan bliver det ved. Han skriger "Mooor jeg vil ha dig" og "mor kom nu, nej mor jeg vil ik være herinde" osv, men hver gang jeg går hen til ham så slår han ud efter mig og skriger jeg er dum og sparker slår river osv igen. Sådan er det 20-30 gange (føles sådan) og til sidst , kan jeg faktisk komme igennem til ham og vi kan tale om det og kramme og sidde sammen.
Mit hjerte skær fordi jeg ikke andet hvad jeg skal stille op med ham når han gør det her. Det er hver dag. Jeg græder hver dag næsten fordi jeg bliver så ked af at det skal være sådan og at se ham være så gal og ked
Og han er ikke sådan i bh.
Hvad gør jeg?
Hvad gør i?
Nogle råd eller forslag til hvad jeg kan gøre ?
nogle ideer? Eller kloge mennesker der ved hvad jeg skal gøre?
Hilsen en mor til verdens dejligste dreng som bliver så gal så gal