Ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

I følge planen skulle jeg have haft min mens i denne uge. Jeg plejer at have en ret regelmæssig mens. Dog har den flyttet sig 2 dage i alt hen over de sidste par perioder så fra at heg normalt skulle have haft den i tirsdsgs har den rykket sig til imorgen hvis jeg tæller 28 dage. Jeg har hele denne uge haft mens smerter, ømme bryster og igår kom en lille plet blod/mørg udflåd i trusserne. Idag er det mere sådan lyserøde men intet på papiret når jeg tørre mig. Idsg har jeg stadig mens symptomer men også sådan ondt i den ene side - lidt som ved æggløsning. Jeg har ikke turde teste da jeg har gjort det de sidste par gange lige før mens kom og det slår bare så hårdt når den er negativ. 

Er der nogle der har prøvet at ha de samme symptomer og var i da gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

VN

Anonym skriver:

Hej piger

I følge planen skulle jeg have haft min mens i denne uge. Jeg plejer at have en ret regelmæssig mens. Dog har den flyttet sig 2 dage i alt hen over de sidste par perioder så fra at heg normalt skulle have haft den i tirsdsgs har den rykket sig til imorgen hvis jeg tæller 28 dage. Jeg har hele denne uge haft mens smerter, ømme bryster og igår kom en lille plet blod/mørg udflåd i trusserne. Idag er det mere sådan lyserøde men intet på papiret når jeg tørre mig. Idsg har jeg stadig mens symptomer men også sådan ondt i den ene side - lidt som ved æggløsning. Jeg har ikke turde teste da jeg har gjort det de sidste par gange lige før mens kom og det slår bare så hårdt når den er negativ. 

Er der nogle der har prøvet at ha de samme symptomer og var i da gravid?

Jeg vil sige at det sagtens kan være graviditet, men selvfølgelig også mens  Hvis du har psyket dig meget, så kan den netop være forsinket. Men men men! Det kan være at du ikke har så højt hormon endnu, og derfor den lille pletblødning, fordi din krop husker at du plejede at have mens nu. 

Jeg skal først teste D. 25, men jeg har også ondt i den ene side lige nu (havde ægløsning på dag 8, så det er ikke det og har testet igen just in case).. Hvis det forsætter og jeg ikke har en bebs i maven, så skal jeg forbi lægen. Bliver helt bange for jeg fejler noget  Iiih!! 

Synes klart du skal tage en test. Krydser alt hvad jeg kan for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.