Hvilke lyde hader i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

SaraSH

Mænd der tisser direkte ned i vandet !!!  (Heldigvis gør min mand det ikke og jeg har aldrig tænkt over det, før vi fandt sammen )

en skovl på fliser 

folk der smasker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

helle85

Den værste lyd jeg ved er nå folk spiser og skraber maden af gaflen med tænderne, det lyder så forfærdeligt.

Og ellers ensartet lyde nå børnene bliver ved med den samme lyd flere gange ( som min dreng har til vane at gøre, fordi han ved at det irriterer mig .)

Anmeld Citér

10. marts 2016

Mynewlife

Tavle lyden.. Bestik på tallerkner .. Og ..... GAFFATAPE.. Når man skal bruge noge tog den siger den der lyd.. PUHA! 

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

SaraSH skriver:

Mænd der tisser direkte ned i vandet !!!  (Heldigvis gør min mand det ikke og jeg har aldrig tænkt over det, før vi fandt sammen )

en skovl på fliser 

folk der smasker 

Hvad mener du med "tisser direkte ned i vandet"? Jeg kan slet ikke lige se det for mig.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Rauw

Snorken. Jeg hader det!! Hold nu kæft når du sover fuckfjæs!!

Pap og flamingo der skærer mod hinanden. Gyselig lyd!

Min eks der konstant sukker og siger åhhhhhh, som om alt er ekstremt hårdt, selv når han bare sidder i sofaen og glor. 

Det der brag der kommer når voksne vælger at falde ned på stol/sofa istedet for at sætte sig ned som et normalt tænkende væsen. Pas på møblerne idiot!

Hunde der piver når de tigger. Nøj så hold dog kæft- du får ikke noget kage køter!! 

Fugle!! Luk røven med jeres lorte pipperi kl 0430 om natten fucking fjerkoste!! 

Tilgengæld har jeg intet imod smasken, folk der skærer tænder, tandbørster eller vandhaner der drypper 

Anmeld Citér

11. marts 2016

SaraSH

loop skriver:

Hvad mener du med "tisser direkte ned i vandet"? Jeg kan slet ikke lige se det for mig.

Hvis mændene står op og tisser og tisser direkte ned i vanden i kummen så larmer det så meget at mine øre bløder 

tis nu forhelvede en cm over vanden så tissen rammer toilettet og stille og fredeligt ryger ned i vandet 

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

SaraSH skriver:

Hvis mændene står op og tisser og tisser direkte ned i vanden i kummen så larmer det så meget at mine øre bløder 

tis nu forhelvede en cm over vanden så tissen rammer toilettet og stille og fredeligt ryger ned i vandet 

Haha  tak for svar. Det har jeg aldrig tænkt over. Nok også et af de mest underlige spørgsmål jeg nogensinde har stillet.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Soffy27

Snorken. Jeg hader det!! Hold nu kæft når du sover fuckfjæs!!

Pap og flamingo der skærer mod hinanden. Gyselig lyd!

Min eks der konstant sukker og siger åhhhhhh, som om alt er ekstremt hårdt, selv når han bare sidder i sofaen og glor. 

Det der brag der kommer når voksne vælger at falde ned på stol/sofa istedet for at sætte sig ned som et normalt tænkende væsen. Pas på møblerne idiot!

Hunde der piver når de tigger. Nøj så hold dog kæft- du får ikke noget kage køter!! 

Fugle!! Luk røven med jeres lorte pipperi kl 0430 om natten fucking fjerkoste!! 

Tilgengæld har jeg intet imod smasken, folk der skærer tænder, tandbørster eller vandhaner der drypper 

Hahahaha.. fucking fjerkoste 

Anmeld Citér

11. marts 2016

modesty

SaraSH skriver:

en skovl på fliser 

folk der smasker 

Ååååhhh, mænd der tisser direkte ned i vandet er en af mine absolutte yndlingslyde. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Alle lyde der har med flamingo at gøre...jeg får gåsehud og næsten kvalme bare jeg tænker på det!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.