syg op til ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. marts 2016

123.

Self af alle dage jeg skal blive syg er lige denne, jeg tog ægløsning sprøjten i går, vågnede op i nat, med rigtigt mange smerter i venstre æggestok. faldt i søvn igen og da jeg så vågnede op i morges var jeg bare så snottet og har feber, kan knapt synke uden det gør ondt .. og jeg skal ha ægløsning i aften først. da det er ca 36 timer efter sprøjten ægløsning finder sted.. men er alt håbet ude nu hvor jeg syg?:O 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Newgirl. skriver:

Self af alle dage jeg skal blive syg er lige denne, jeg tog ægløsning sprøjten i går, vågnede op i nat, med rigtigt mange smerter i venstre æggestok. faldt i søvn igen og da jeg så vågnede op i morges var jeg bare så snottet og har feber, kan knapt synke uden det gør ondt .. og jeg skal ha ægløsning i aften først. da det er ca 36 timer efter sprøjten ægløsning finder sted.. men er alt håbet ude nu hvor jeg syg?:O 

Hvilken behandling er du i - altså skal du have taget æg ud eller er det blot insemination? Hvis det er det førstnævnte, tror jeg ikke at set gør nogen forskel... hvis det er IVF/ICSI ville jeg lige hører klinikken ad...

Anmeld Citér

10. marts 2016

123.

vi skal klare det her hjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.