Øjenlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. marts 2016

JVF

Min datter skal en tur forbi øjenlægen mht eventuel skelen, men jeg kender intet til øjenlæger hvor vi bor. Er der nogen, der har kendskab til nogle gode og børnevenlige øjenlæger i Haderslev/Kolding-området? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Pikku Myy

JVF skriver:

Min datter skal en tur forbi øjenlægen mht eventuel skelen, men jeg kender intet til øjenlæger hvor vi bor. Er der nogen, der har kendskab til nogle gode og børnevenlige øjenlæger i Haderslev/Kolding-området? :-)

Har du spurgt din læge? Vores læge anbefaler gerne børnevenlige speciallæger. Jeg tror også det er noget med at det kan være nemmere at få en tid hos øjenlægen, hvis man har en henvisning.

Anmeld Citér

10. marts 2016

JVF

Pikku Myy skriver:

Har du spurgt din læge? Vores læge anbefaler gerne børnevenlige speciallæger. Jeg tror også det er noget med at det kan være nemmere at få en tid hos øjenlægen, hvis man har en henvisning.

Fandt ud af der er mellem 24-26 ugers ventetid i den region, så jeg søgte sydpå og har nu en tid til hende om en måned 

Desværre hjælper en henvisning ikke, da det ikke er et akut anliggende og manglen på øjenlæger er massiv i området 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.