Er det ønsketænkning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
7 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer

Jeg har til morgen taget to test, en stav og en strimmel, men som overskriften siger, er jeg sku i tvivl om jeg ser megetmeget svage streger eller om det er ønsketænkning?

Kunne ane begge streger efter ca. 1,5 min. 

Jeg forventer (ikke) mens idag, men har en kort cyklus så er umiddelbart kun 3+3, det er lidt svært, da jeg sluttede med en bio sidst, ved jeg ikke helt, hvornår jeg havde ægløsning og det. Sidst testede jeg meget svagt positiv 3+4 og testene udviklede sig en smule over en uges tid indtil jeg så blødte og blev så negative. 

Det er derfor meget ønsket og håber sådan at den er der og blir der! 

Det er svært at fange stregerne på kamera. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

Soonmom

Jeg kan desværre ikke se noget

men vent nogle til du er over tid og prøv igen, forstår ikke hvorfor du tester før tid, du risikere at fange en bio og blive skuffet 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen de damer

Jeg har til morgen taget to test, en stav og en strimmel, men som overskriften siger, er jeg sku i tvivl om jeg ser megetmeget svage streger eller om det er ønsketænkning?

Kunne ane begge streger efter ca. 1,5 min. 

Jeg forventer (ikke) mens idag, men har en kort cyklus så er umiddelbart kun 3+3, det er lidt svært, da jeg sluttede med en bio sidst, ved jeg ikke helt, hvornår jeg havde ægløsning og det. Sidst testede jeg meget svagt positiv 3+4 og testene udviklede sig en smule over en uges tid indtil jeg så blødte og blev så negative. 

Det er derfor meget ønsket og håber sådan at den er der og blir der! 

Det er svært at fange stregerne på kamera. 

På forventet menstruationsdag er du 4+0 uanset cykluslængde, så du fejlberegner lidt.

Jeg kan godt se nogle meget utydelige streger, men er i tvivl om det er skyggestreger, test over den næste uges tid, så får du svar

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget

men vent nogle til du er over tid og prøv igen, forstår ikke hvorfor du tester før tid, du risikere at fange en bio og blive skuffet 

Jeg tænker også at vente med at teste igen på lørdag og/eller mandag

Tak fordi du gav dig tid til at svare

Sidst fangede jeg en bio selvom jeg testede positivt en uge over tid, så tænker at jeg chancen er der alligevel. 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

På forventet menstruationsdag er du 4+0 uanset cykluslængde, så du fejlberegner lidt.

Jeg kan godt se nogle meget utydelige streger, men er i tvivl om det er skyggestreger, test over den næste uges tid, så får du svar

Jamen jeg kan heller ikke helt finde ud af alt det med uger og sådan er ny i forhold til at få streg nummer 2, har dog forsøgt siden juli 16. 

Jeg er nemlig selv i tvivl om det er skyggestreger, men jeg krydser fingrer, håber det bedste og tester de næste par dage

Anmeld Citér

10. marts 2016

Miaaalborg

Jeg synes jeg kan ane streg nr 2 på det første billede

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg synes jeg kan ane streg nr 2 på det første billede

Det synes jeg også, men dejligt at der er andre der kan ane det   må prøve og teste igen de næste par dage, det er jo meget tidligt.

Anmeld Citér

12. marts 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer

Ville da lige fortælle og vise, at jeg her til morgen fik denne fine streg frem, nu 3 dage over tid og stadig intet tegn på mens så tror der er gevinst, krydser bare for at den blir siddende den her gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.