Bækkenbundsløsning/smerter i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2016

Anonym trådstarter

jeg har de sidste to dage ikke kunne lave noget uden at få så ondt i min lænd og ved skambenet....    Til jer der har bækkenbundsløsning hvordan føles det ?? Er det konstant smerte eller ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

jeg har de sidste to dage ikke kunne lave noget uden at få så ondt i min lænd og ved skambenet....    Til jer der har bækkenbundsløsning hvordan føles det ?? Er det konstant smerte eller ?  

Her er der dage hvor jeg humper rundt fordi det gør så ondt i venstre side af bækkenet og lænden har så også min iskiasnerve i klemme som driller, og andre dage kan jeg nærmest løbe rundt i mit normale tempo. Hvis du ikke allerede har prøvet det så få fat i lægen som kan henvise dig til en fysioterapeut med speciale i bækkenet, han/hun kan mærke på sig om der er noget der har givet sig. Men jeg havde også store smerter i min første graviditet så kan nogenlunde huske hvordan det var og skulle tidligt tage mine forholdsregler da det begyndte igen. 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal til lægen i morgen hun sagde bare i tlf at det nok var ligamentsmerter men det er jo ikke til at sige i tlf 

Anmeld Citér

9. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Jeg skal til lægen i morgen hun sagde bare i tlf at det nok var ligamentsmerter men det er jo ikke til at sige i tlf 

Det kan sagtens også være det du har foran. Mine inderne graviditet er ultra smertefulde, men hæftede mig ved at du også har ondt i lænden. Hellere få det undersøgt med det samme så du ikke går og overbelaster bækkenet hvis det er begyndende bækkenløsning. Jeg endte sidste gang med at sidde og græde og nærmest skrige efter en arbejdsdag fordi jeg ikke passede på og da jeg giftig lægen blev jeg sygemeldt med det samme fordi min bækken var skredet! Denne gang er det knap så slemt selvom der er dage jeg næsten ikke kan gå uden det gør ondt, men holder ud lidt endnu fordi jeg er i et andet erhverv og der bliver passet lidt bedre på mig. Har fået løftede pegefingre af læge og fysioterapeut der siger jeg skal passe på, så det er vigtigt at få set på det i hvert fald! 

Anmeld Citér

9. marts 2016

DKA

For god ordens skyld, det hedder bækkenløsning. Det andet kan ikke lade sig gøre.

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

DKA skriver:

For god ordens skyld, det hedder bækkenløsning. Det andet kan ikke lade sig gøre.

Okay tak viste ikke at det ikke var det sammen ��

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Det kan sagtens også være det du har foran. Mine inderne graviditet er ultra smertefulde, men hæftede mig ved at du også har ondt i lænden. Hellere få det undersøgt med det samme så du ikke går og overbelaster bækkenet hvis det er begyndende bækkenløsning. Jeg endte sidste gang med at sidde og græde og nærmest skrige efter en arbejdsdag fordi jeg ikke passede på og da jeg giftig lægen blev jeg sygemeldt med det samme fordi min bækken var skredet! Denne gang er det knap så slemt selvom der er dage jeg næsten ikke kan gå uden det gør ondt, men holder ud lidt endnu fordi jeg er i et andet erhverv og der bliver passet lidt bedre på mig. Har fået løftede pegefingre af læge og fysioterapeut der siger jeg skal passe på, så det er vigtigt at få set på det i hvert fald! 

Ja jeg må se hvad lægen siger i morgen! Jeg arbejder i dagligvare butik. Og har mått melde mig syg! 

Anmeld Citér

10. marts 2016

LM85

Anonym skriver:

Ja jeg må se hvad lægen siger i morgen! Jeg arbejder i dagligvare butik. Og har mått melde mig syg! 

Det gjorde jeg også under min første graviditet og det blev et helvede til sidst så det er en rigtig god ide at få det tjekket. 

Hvor langt er du henne? Og ved din arbejdsplads det endnu? 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Anonym trådstarter

LM85 skriver:

Det gjorde jeg også under min første graviditet og det blev et helvede til sidst så det er en rigtig god ide at få det tjekket. 

Hvor langt er du henne? Og ved din arbejdsplads det endnu? 

Jeg er midt i uge 24 og min arbejdsplads har kaldt en anden ind isteden for mig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.