akut brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
6 svar
4 synes godt om
9. marts 2016

nico3

jeg er totalt forvirret lige nu!! Jeg har siden min 6 cyklus dag taget en ægløsningstest om morgnen (det er strimmel test fra normal). Og der har kun været en lille antydning af streg nr 2 og det tænkte jeg også at være normalt  jeg først burde få min ægløsningen omkring 17-20 marts. Men så begyndte jeg i dag på at tage to test, altså morgen og aften. Men her til aften var det en valmed test fra netto, og den er næsten positiv?? Hvordan kan den fra netto være næsten positiv og dem fra normal slet ikke nærmere sig noget der ligner??? Og så kun på cyklus dag 13???

andre der har prøvet det???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2016

GrønStjerne

Du er nødt til at måle med det samme mærke for at kunne se udviklingen. Når det så er sagt har jeg aldrig fået en positiv ÆL test med  valmed. Når den er næsten positiv ville jeg gå ud fra det næsten er nu, og gå i gang med de gymnastiske nu..

Anmeld Citér

9. marts 2016

Krydserfingre

nico3 skriver:

jeg er totalt forvirret lige nu!! Jeg har siden min 6 cyklus dag taget en ægløsningstest om morgnen (det er strimmel test fra normal). Og der har kun været en lille antydning af streg nr 2 og det tænkte jeg også at være normalt  jeg først burde få min ægløsningen omkring 17-20 marts. Men så begyndte jeg i dag på at tage to test, altså morgen og aften. Men her til aften var det en valmed test fra netto, og den er næsten positiv?? Hvordan kan den fra netto være næsten positiv og dem fra normal slet ikke nærmere sig noget der ligner??? Og så kun på cyklus dag 13???

andre der har prøvet det???

Hvorfor er den ene en graviditets test?

Anmeld Citér

9. marts 2016

nico3

Krydserfingre skriver:

Hvorfor er den ene en graviditets test?

jeg har haft en del pms efter mens er sluttet, så det var egentligt kun for at se om der var noget 

Anmeld Citér

9. marts 2016

ØnskeMor25

Jeg har også haft noget værre rod i mine ÆL teste til tider. Havde 5 dage med positive,  derefter 7 dage med negative og så var der pludselig positiv igen.. Der vil gemme sig nogle falsk positive og falsk negative imellem og sådan er det vist bare.. Men for en sikkerheds skyld, så er det da bare igang med lagen gymnastikken   

Derudover et lille fif. Synes jeg kan se du er ved at lave dig et lille system. Jeg har fundet en fantastisk app der hedder Clue. Den er jeg glad rigtig for. Den beregner din cyklus ud fra de informationer du indtaster hver måned. Første gang, så er der nogle "generelle" info, som måske ikke helt passer. Men dem kan du hurtigt rette til i den kalender der er. Du kan også indtaste hvornår du har taget diverse test osv. Jeg er i hvert fald glad for den 

Anmeld Citér

10. marts 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Vil også sige man ikke kan sammenligne mærker, men altså æl test er bare mystiske og svinger meget.

jeg købte nogle digitale fra clearblue, som jeg brugte i en cyklus sammen med nogle billige strimmeltests fra eBay. De digitale er røvdyre, men ved at bruge dem sammen med de billige strimmeltests, så lærte jeg at tyde strimlerne.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Charlotte N

ØnskeMor25 skriver:

Jeg har også haft noget værre rod i mine ÆL teste til tider. Havde 5 dage med positive,  derefter 7 dage med negative og så var der pludselig positiv igen.. Der vil gemme sig nogle falsk positive og falsk negative imellem og sådan er det vist bare.. Men for en sikkerheds skyld, så er det da bare igang med lagen gymnastikken   

Derudover et lille fif. Synes jeg kan se du er ved at lave dig et lille system. Jeg har fundet en fantastisk app der hedder Clue. Den er jeg glad rigtig for. Den beregner din cyklus ud fra de informationer du indtaster hver måned. Første gang, så er der nogle "generelle" info, som måske ikke helt passer. Men dem kan du hurtigt rette til i den kalender der er. Du kan også indtaste hvornår du har taget diverse test osv. Jeg er i hvert fald glad for den 

Huhu den er jeg også glad for den app!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.