ja, ved ikke lige med den overskrift, men vil høre om andre herinde er gået fra jeres partner fordi i har udviklet jer/indset at i ønsker mere?
jeg har en svær familiebaggrund med svigt og manglende tryghed og kærlighed. Da jeg var 24 mødte jeg min nuværende mand og vi har været sammen i 13 år. Vi har to børn sammen.
jeg har i mange år vist eller haft en ide om, at det ville ende med, at jeg gik fra ham. Han er stabil og sød og rar, men vi har meget lidt tilfælles og selvom vi har prøvet i årevis at nærme os hinandens behov så er det bare umuligt.
vi har aldrig været forelskede, men byggede langsomt en kærlighed op og jeg holder bestemt af ham, men kan bare ikke leve længere med at være så ensom i mit forhold. Jeg kan ikke finde tilbage til forelskelsen for den har aldrig været der.
det hele er så trist nu og jeg føler mig meget alene. Min mand forstår slet ikke vores brud, han kunne sagtens fortsætte også selvom vi ikke føler det store for hinanden, det kan jeg bare ikke! På den måde bliver skylden for bruddet også mit alene, min beslutning om at børnene skal opleve skilsmisse og at han mister børnene i dagligdagen (vi er enige om, at jeg skal have dem boende)
hvis jeg havde haft et større selvværd dengang som 24 årig så havde jeg aldrig valgt at være sammen med ham. Jeg prøvede dengang flere gange at blive fri af ham, men han var insisterende og jeg var selvfølgelig smigret og følte mig tryg og elsket ved at der var en der ville ha mig.
nu er det som om jeg endelig er blevet voksen og tør kræve mere af livet. Jeg vil hellere være alene end altid at blive skuffet over vores forhold. Det er så svært at min udvikling skal have så store konsekvenser for mine børn og også for min mand som jeg intet ondt ønsker for.
er der andre "brændte børn" der har oplevet lignende?
Anmeld
Citér