Kvinde blev gravid som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Ansemusen

Ej hvor sjovt! Vi talte netop om præcis det herhjemme forleden! Manden sagde 'Tænk hvis man kunne være gravid og så blive gravid med et andet barn fx. tre måneder efter'. Troede ikke det var fysisk muligt! Men ja, ingen regel uden undtagelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

N&J

Jeg havde faktisk hørt om det før, en veninde fortalte at hendes arbejdskollega var blevet netop gravid under graviditeten, der var vist 1-2 mdr imellem de to børn, og de ville tage begge når den første var fuldbåren, og det gik vist fint, men det er vist overdrevet sjældent at det sker...

Anmeld

24. september 2009

Miamaja

mor_sabina skriver:

Mon man så skal føde to gange

hmm ja, taenk at fode og saa vente en uge eller 2 mdr og saa fode igen

Anmeld

24. september 2009

Cris

Nikitas mor skriver:

Jeg havde faktisk hørt om det før, en veninde fortalte at hendes arbejdskollega var blevet netop gravid under graviditeten, der var vist 1-2 mdr imellem de to børn, og de ville tage begge når den første var fuldbåren, og det gik vist fint, men det er vist overdrevet sjældent at det sker...

Det er bare vildt! Man kan slet ikke være forberedt til så noget!

Anmeld

24. september 2009

Miamaja

Cris skriver:

Det er bare vildt! Man kan slet ikke være forberedt til så noget!

hej cris.. hvad gaar du forresten og laver? jeg synes ikke du har vaeret saa meget herinde

Anmeld

24. september 2009

Miamaja

Cris skriver:

<br /> <br /> Det er bare vildt! Man kan slet ikke v&aelig;re forberedt til s&aring; noget!

hej cris.. hvad gaar du forresten og laver? jeg synes ikke du har vaeret saa meget herinde

Anmeld

24. september 2009

Janep

jeg kan ikk se hva der står?? øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.