Jeg tror den er der!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2016

Anonym trådstarter

Jaaaaaa som overskriften lyder.. Så tror jeg fandme den er i hus denne gang  jeg har tiden ægløsning haft let kvalme om aftenen, murren i under etagen, bumser, træt og min appetit svinger så voldsomt. Nogen gange er jeg super sulten, men får kvalme når jeg ser maden.. Og nååå ja - så har jeg en helveds masse udflåd. Troede jeg havde tisset i bukserne idag  

ved det er ALT for tidligt at teste, for jeg ville maks være 3+0..

Hvordan var jeres symptomer og hvornår testede i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

Krydserfingre

Havde symptomer omkring 3+4-5 og testede Positiv 3+6. Ægget skal jo lige sætte sig fast 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Sommerblomst21

Jeg testede positivt 3+6 men kunne på daværende tidspunkt ikke mærke noget. Tror det kom lige så stille et par dage efter jeg testede positivt  nu har jeg desværre mistet så vi må prøve igen. Krydser fingre for den er der 

Anmeld Citér

8. marts 2016

123.

ægget sætter sig først fast omkring 3+0 .. men alle oplever masser af hvidt udflåd efter ægløsning.. jeg gjorde også, troede det var et tegn, + mine bryster og brystvorter var mega ømme.. men niks fik mens bare forsinket. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

ægget sætter sig først fast omkring 3+0 .. men alle oplever masser af hvidt udflåd efter ægløsning.. jeg gjorde også, troede det var et tegn, + mine bryster og brystvorter var mega ømme.. men niks fik mens bare forsinket. 

Jeg får ægløsning på 7-8 Dagen i min cyklus, sådan har den alle dage været - også i min forrige graviditet  Jeg har ikke ømme bryster, men det fik jeg heller aldrig sidst (mistede).. Jeg er vant til at mine bryster er lidt underlige når mens er der og ægløsning, det tager jeg ikke som et symptom. Har silicone, så det er lidt svært for dem at være med  

kan være det er indbildning fordi jeg sådan håber, nu har vi prøvet noget tid efter vi mistede.. Men men men, det kan ikke være ægløsning - den var der for en uge siden, og skal først have mens om 13 dage 

Anmeld Citér

8. marts 2016

123.

Anonym skriver:

Jeg får ægløsning på 7-8 Dagen i min cyklus, sådan har den alle dage været - også i min forrige graviditet  Jeg har ikke ømme bryster, men det fik jeg heller aldrig sidst (mistede).. Jeg er vant til at mine bryster er lidt underlige når mens er der og ægløsning, det tager jeg ikke som et symptom. Har silicone, så det er lidt svært for dem at være med  

kan være det er indbildning fordi jeg sådan håber, nu har vi prøvet noget tid efter vi mistede.. Men men men, det kan ikke være ægløsning - den var der for en uge siden, og skal først have mens om 13 dage 

mener også der kommer en masse hvid mælkeagtig udflåd et stykke tid efter ægløsning, ægløsning udflåd er ligesom æggehvide. det andet er bare at kroppen renser ud. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Sommerblomst21 skriver:

Jeg testede positivt 3+6 men kunne på daværende tidspunkt ikke mærke noget. Tror det kom lige så stille et par dage efter jeg testede positivt  nu har jeg desværre mistet så vi må prøve igen. Krydser fingre for den er der 

Du får lige en krammer! Det er ikke sjovt at miste, det gjorde jeg også selv sidst. 

Min ægløsning ligger på 7-8 dagen, så jeg håber virkelig at det er tegn på at der er noget der har sat sig fast det kan selvfølgelig være indbildning, men jeg tester om 13 dage når mens (selvfølgelig ikke) kommer! 

Krydser fingre for at du har en lille spire snart, man siger jo graviditet øger graviditet 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

mener også der kommer en masse hvid mælkeagtig udflåd et stykke tid efter ægløsning, ægløsning udflåd er ligesom æggehvide. det andet er bare at kroppen renser ud. 

Det kan være!  Har bare ikke haft det før idag, og det er en uge siden ægløsning ca.

har aldrig haft ægløsningsudflåd, men har hørt at det skulle være sådan helt gennemsigtig og kan strækkes. Det er sjovt hvad kroppen kan  

Har også lige haft influenza, så det kan jo være min krop bare er lidt langsommere denne gang. Den har det med at snyde en, men så længe den selv ved hvad den laver  haha

Anmeld Citér

8. marts 2016

Michelle21

Anonym skriver:

Årh jeg står i samme båd som dig.. vi har prøvet I 10 mdr nu så nu håber jeg virkelig snart den er der �� skal have mens om 1 uge men den må godt blive væk ��

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

Michelle21 skriver:

Årh jeg står i samme båd som dig.. vi har prøvet I 10 mdr nu så nu håber jeg virkelig snart den er der �� skal have mens om 1 uge men den må godt blive væk ��

Iiih!!! Det er spændende!  Vi har også prøvet et godt stykke tid nu. Skal også have min mens om 10 dage. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at vi står med to streger om lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.