Hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. marts 2016

sofie85

jeg købte en doppler i sidste uge og har ikke kunne fange hjertelyden indtil imorges. Men den var kun på 80-85 slag i minuttet og jeg er 12+0... Kan det være min egen puls jeg har fanget? Mit hjerte var meget hurtigere end den lyd jeg fangede på maven.. Har i prøvet lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

CH2012

sofie85 skriver:

jeg købte en doppler i sidste uge og har ikke kunne fange hjertelyden indtil imorges. Men den var kun på 80-85 slag i minuttet og jeg er 12+0... Kan det være min egen puls jeg har fanget? Mit hjerte var meget hurtigere end den lyd jeg fangede på maven.. Har i prøvet lignende? 

Tror bestemt det er din egen hjertelyd... Mange kan ikk finde den så tidligt selv - ikk engang de professionelle... Så vent, da du formentlig bekymrer dig unødvendigt. Har du været til nakkefoldsscanning?

Anmeld Citér

8. marts 2016

SabinaMortensen

sofie85 skriver:

Du kan ikke finde babys hjerteløs endnu. Vent 4-5 uger.....

Anmeld Citér

8. marts 2016

sofie85

Synes bare man læser at mange finder den allerede i uge 10.. Og ja, fortryder også nu for er gået hen og blevet små bekymret... Skal til nf på mandag, og føler der er længe til 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Emma2013

Det kan godt lade sig gøre. Jeg fandt hjertelyd 12+4, nede ved mit ar fra kejsersnit. Når du finder den er du ikke i tvivl  

Anmeld Citér

8. marts 2016

sofie85

Emma2013 skriver:

Det kan godt lade sig gøre. Jeg fandt hjertelyd 12+4, nede ved mit ar fra kejsersnit. Når du finder den er du ikke i tvivl  

Det bekymrer mig bare at den jeg fandt havde så få slag i minuttet... 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Emma2013

sofie85 skriver:

Det bekymrer mig bare at den jeg fandt havde så få slag i minuttet... 

Du skal ikke bekymre dig. Den er meget svær, at finde når du ikke er længere henne. Er sikker på det er din egen puls du har fundet. Jeg brugte utallige forsøg og fandt også kun min egen puls til, at starte med. Derudovet brugte jeg nok en halv bodylotion før det lykkedes . Mange finder først hjertelyd 14+. Jeg er 23+ i dag, og det kan stadig drille med, at finde den.

Anmeld Citér

8. marts 2016

sofie85

Emma2013 skriver:

Du skal ikke bekymre dig. Den er meget svær, at finde når du ikke er længere henne. Er sikker på det er din egen puls du har fundet. Jeg brugte utallige forsøg og fandt også kun min egen puls til, at starte med. Derudovet brugte jeg nok en halv bodylotion før det lykkedes . Mange finder først hjertelyd 14+. Jeg er 23+ i dag, og det kan stadig drille med, at finde den.

Så er jeg mere rolig  Tror at jeg venter med at bruge den til jeg er længere henne...

Anmeld Citér

8. marts 2016

Camilze

Er ret sikker på, at det var din egen, da det passer med slag i minuttet De skriver også, at du ikke skal bekymre dig, hvis du ikke finder hjertelyden med det samme, den kan være svær at finde. Jeg tror dog, nu hvor jeg er 25+3, at jeg sagtens kunne finde min datters, min jeg har været for doven til at investere i en, og da jeg mærker hende sparke og vende sig hver dag, føler jeg heller ikke længere, at jeg har brug for en 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Krydserfingre

Du har fanget dig selv kommer jeg også tit til.. Du er ikke i tvivl når su har fanget baby - den slår ca 150 nemlig bare prøv igen ellers så giv det noget tid - du skal ikke gå i panik det er svært at finde!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.