vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Barbamama

Åh... I dag blev Carla vaccineret for første gang... Det var meget hårdt for mig. Jeg havde bare været så nervøs hele dagen i går og i dag (pga faren for autisme) og jeg har haft tænkt de grimmeste tanker. Derfor ringede jeg til min farmor i går og hørte om hun ikke ville tage med mig derop for at være der sammen med mig. Jeg kunne ikke lige overskue det.
Jeg havde taget noget sukkervand med som jeg skulle give Carla når hun blev stukket for at aflede hende. Det hjalp så OVERHOVEDET ikke. NØJ hvor hun skreg. Det var bare SÅ synd og jeg kunne slet ikke have det. Jeg begyndte selv at græde for det gjorde bare så ondt langt inde i mig at hun skulle påføres smerte. Heldigvis stod farmor/oldemor bag mig og snakkede og pjattede så Carla holdt op med at græde og i stedet grinede og smilede til hende. Åh hvor var det godt hun var med. Hun er bare så dejlig og jeg elsker hende overalt på jorden. Vi kom også hele vejen hjem uden skrig og skrål og hun har grinet derhjemme også. Og nu ligger hun og sover men hun piver lidt mens hun sover og det plejer hun ikke så hun bliver nok lidt pylret i aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

anna-jonas

Ved lige hvordan du har det........................Ida blev vacc. anden gang i tirsdags. Og hun har jo været alvorligt syg, sikkert p.g.a den første vaccine, så jeg var også meget nervøs her anden gang, og var lige ved at aflyse. Da hun så fik feber om natten, blev jeg urolig........................for er så bange for at hun skal blive syg igen.

Heldigvis er hun frisk i dag.......................

Knus til din lille Carla.............

Anmeld

24. september 2009

NaFe

Ja det bare ikke sjovt når de skal det.. Jeg tude også første gang feluca skulle, med ved 5 mdrs havde jeg det bedre med det. For det går jo hurtig over og så de glad igen....håber ikke i får en slem nat..

knus

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Hej... Ja vi havde en lidt hård aften. Hun var så ked af det det lille pus.... Hun fik 38,8 i feber og ville bare kun være hos mig og hænge på min skulder og hun blev bare ved med at pive. Det var så synd altså.... Hun plejer at komme i seng omkring 20-tiden og jeg prøvede at lægge hende flere gange efter hun var faldet i søvn hos mig, men hver gang vågnede hun og skreg hjerteskærende... Jeg fik hende først lagt i seng 0.30, men der var hun heller ikke SÅ varm som hjun havde været... Så vågnede hun ved 4-tiden og ville have mad og der havde hun ikke feber og så vågnede hun igen 6.30 som hun plejer og ville op... Hun var da ligeglad med at hun ikke havde sovet alt det hun plejer...  Jeg var til gengæld pænt træt!!!! Men det er dejligt det er overstået. Jeg havde sat hele weekenden af til det. Hun har rigtig grinet og snakket her til morges så jeg tror ikke der bliver mere
Og ja det er sgu bare ikke sjovt når ens lille pus har det skidt... Kan først helt sætte mig ind i det nu efter jeg er blevet mor selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.