Hej... Ja vi havde en lidt hård aften. Hun var så ked af det det lille pus.... Hun fik 38,8 i feber og ville bare kun være hos mig og hænge på min skulder og hun blev bare ved med at pive. Det var så synd altså.... Hun plejer at komme i seng omkring 20-tiden og jeg prøvede at lægge hende flere gange efter hun var faldet i søvn hos mig, men hver gang vågnede hun og skreg hjerteskærende... Jeg fik hende først lagt i seng 0.30, men der var hun heller ikke SÅ varm som hjun havde været... Så vågnede hun ved 4-tiden og ville have mad og der havde hun ikke feber og så vågnede hun igen 6.30 som hun plejer og ville op... Hun var da ligeglad med at hun ikke havde sovet alt det hun plejer...

Jeg var til gengæld pænt træt!!!! Men det er dejligt det er overstået. Jeg havde sat hele weekenden af til det. Hun har rigtig grinet og snakket her til morges så jeg tror ikke der bliver mere
Og ja det er sgu bare ikke sjovt når ens lille pus har det skidt... Kan først helt sætte mig ind i det nu efter jeg er blevet mor selv.
Anmeld