Skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2016

Sedigfor

Jeg skal til at lave skat for i år. 

Men er i tvivl, 

for fik ubetalt D 31 December for Januar, skal de så med? Og når jeg skifter til su i AUG skal jeg vel bare skrive det ind fra AUG og til December? 

Håber nogle kan hjælpe mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Fremad

Sedigfor skriver:

Jeg skal til at lave skat for i år. 

Men er i tvivl, 

for fik ubetalt D 31 December for Januar, skal de så med? Og når jeg skifter til su i AUG skal jeg vel bare skrive det ind fra AUG og til December? 

Håber nogle kan hjælpe mig.

Ja mht Su, den Su jeg fik 31/12 for januar kan jeg de er med i mit fra sidste år... Så tænker at det skal løn mm også... Men du må ikke hænge mit op på det....

Anmeld Citér

7. marts 2016

Sedigfor

sscm skriver:

Ja mht Su, den Su jeg fik 31/12 for januar kan jeg de er med i mit fra sidste år... Så tænker at det skal løn mm også... Men du må ikke hænge mit op på det....

ja, for dem jeg fik Udbetalt D 31 December er jo for Januar mdr " kh " så de skal vel med.

Anmeld Citér

7. marts 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Er ret sikker på at skat ser på hvad der bliver udbetalt til dig på et kalenderår, det kan give nogle udfordringer, når man skifter mellem forudbetalt og bagud betalt. Men skat kan jo ikke se at de penge, der går ind på din konto er for januar, det kunne jo ligeså godt være løn for december.

min mand er forudbetalt, så hans januar løn tæller med i året før, men året starter jo så tilgengæld med hans februar løn.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Sedigfor

drabo skriver:

Er ret sikker på at skat ser på hvad der bliver udbetalt til dig på et kalenderår, det kan give nogle udfordringer, når man skifter mellem forudbetalt og bagud betalt. Men skat kan jo ikke se at de penge, der går ind på din konto er for januar, det kunne jo ligeså godt være løn for december.

min mand er forudbetalt, så hans januar løn tæller med i året før, men året starter jo så tilgengæld med hans februar løn.

Så jeg skal starte fra februar mdr?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.