Med min første graviditet havde jeg ingen symptomer - ingen kvalme, ingen ubehag, intet. Jeg fik først min graviditetsmave i uge 28. Samt at jeg havde ingen pletblødning i starten. DOG testede jeg sent positiv, og kun skyggestreger.
Denne gang er der kvalme, træthed, svimmelhed, pletblødning de første 3 dage hvor menstruation skulle være der, jeg er oppustet og har grim hud.
Hvordan kan to graviditeter være SÅ forskellige? er det noget med kønnet? min mand og jeg har ens blodtyper, så det er ikke en blodtypeting som jeg troede i begyndelsen for folk der har kvalme. 
jeps, de kan være MEGET forskellige. mine første to graviditeter var meget ens, ingen gener eller symptomer - halsbrand de sidste par måneder men ellers ingenting.
Min 3 graviditet, som jeg er i nu, oplevede jeg at have punktblødning, jeg har meget ømme bryster, og de er vokset et par størrelser! Har forstoppelse og oppustethed, stikken og niven i underlivet, smerter i lænd, en voldsom træthed, er kronisk snottet og maven er grande i forhold til de to andre gange...
jeg har en dreng og en pige i forvejen, så kønnene gør i hvert fald ikke forskellen her.
Anmeld
Citér