Anonym skriver:
Syntes i, at det vil være synd at flytte sit barn fra alt hvad det kender, til et helt nyt område i en anden ende af landet omkring et år før skole start?
Dog skal det lige nævnes, at vi vil flytte til det område hvor familien bor, så helt nyt vil det selvfølgelig ikke være. Men tænker børnehave, boligområde, venner og sådan nogle ting vil jo være nye.
Vi kunne godt flytte nu og her, men blev vi her lidt endnu, kunne der bankes noget gæld af, så vores økonomiske situation blev meget bedre der efter. Er nemlig et noget dyrere område vi flytter til.
Kom meget gerne med jeres råd og erfaringer..
Ved godt at jo før vi flytter jo bedre, er bare nogle tanker vi gør os.
Vi flyttede i sin tid til en helt anden by/kommune da vores dreng gik i BH.
Vi flyttede nogle mdr før han skulle starte i skole, da jeg havde muligheden for at gå hjemme med ham indtil skole start. 
Jeg havde osse en masse bekymringer omkring alt det flytning, ny start og om han ville finde sig til rette et nyt sted.
Alle hans BH venner skulle jo starte på den lokale nær skole og det var osse den han ellers var tilmeldt.
Men eftersom vi ville starte på et nyt kapitel, spare en del penge og tætter på Svigerfamilien..
Så skulle der tænkes godt! 
Han fandt HURTIGT nogle nye gode venner og jeg fortryder bestemt ikke at vi flyttede! 
Vil osse sige at det er bedre at flytte inden skole start