Kom med alle de gode husmorråd, sygdom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2016

Sujan

jeg er nedlagt af influenza.... Har været syg siden onsdag. Begge mine børn er også blevet syge her i løbet af weekenden, så vi har bare ligget og blundet på sofaen og set tegnefilm hele weekenden.

ungerne bliver hjemme sammen med far i morgen, men jeg er nødt til at tage afsted.. Jeg har en prøve i morgen som jeg ikke kan udskyde:-( 

jeg har stadig feber on and off, min hals brænder som ild og jeg hoster og hoster og hoster... Jeg kan kun indtage flydende kost... 

Hvordan kommer jeg igennem i morgen???? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Ploffer

Sujan skriver:

jeg er nedlagt af influenza.... Har været syg siden onsdag. Begge mine børn er også blevet syge her i løbet af weekenden, så vi har bare ligget og blundet på sofaen og set tegnefilm hele weekenden.

ungerne bliver hjemme sammen med far i morgen, men jeg er nødt til at tage afsted.. Jeg har en prøve i morgen som jeg ikke kan udskyde:-( 

jeg har stadig feber on and off, min hals brænder som ild og jeg hoster og hoster og hoster... Jeg kan kun indtage flydende kost... 

Hvordan kommer jeg igennem i morgen???? 

Godt dækket ind af panodil

hvis du har noget frisk ingefær så riv det og bland sammen med honning... Det smører halsen og giver et godt vitaminboost.

tag en termokande med kogende vand, citron og honning med og sørg for at få godt med væske ved Siden af.

tag evt nogle halstabletter med til at sutte på så du ikke bliver for ru i halsen under prøven.

God bedring og pøj pøj

Anmeld Citér

6. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Masser af væske og masser af panodil... The med honning. Evt kamille. - Og det skal være honning, ikke bare almindelig sukker.
Hvis du er snottet eller stoppet i næsen så sørg for at bruge næse spray. Brug evt et hostestillende middel og evt strepsils (eller lignende) til halsen.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Sprit25

ROM toddy, to panodiler, pak dig godt ind også SOV! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.