Mave kløøøøør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2016

Anonym trådstarter

Godaften. Min mave er begyndt at klø en hel del. Andre det oplever det eller har oplevet det i forbindelse med graviditet? Jeg er i uge 35+4

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Newsence

Jeg fik det lige inden strækmærkerne dukke op.. Men ja har i begge graviditeter haft en kløe uden lige.. Ved ikke præcis hvad det er men alle jeg har spurgt siger de har prøvet.. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Chellie

Her klør maven også der hvor strækmærkerne sidder. Det lindrer meget at smøre området ind i babyolie efter bad, synes jeg..

Anmeld Citér

8. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har ikke selv prøvet det - men min jordemoder nævnte af sig selv i dag, at det er helt normalt sidst i graviditeten. Det man skal være opmærksom på er, at ens hænder ikke begynder at klø, da dette kan være tegn på at der er noget galt med ens lever (åbenbart)... så fed creme, vil være mit bedste råd til dig 

Anmeld Citér

8. marts 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Godaften. Min mave er begyndt at klø en hel del. Andre det oplever det eller har oplevet det i forbindelse med graviditet? Jeg er i uge 35+4

Det er helt naturligt, din hud har jo vokset en delr!

Creme eller olie hver gang du kan komme til det, det lindre og så træk blusen op så huden kan få luft!

Anmeld Citér

8. marts 2016

Boble123

Carbamid 10% bodylotion fra Matas har reddet mig fra at blive sindsyg. 

Efter jeg begyndte at smøre maven ind i det, har maven slet ikke kløet overhovedet. 

Det kan anbefales. 

Jeg har ellers også prøvet både bio oil, belly butter fra Burts Bees, kokosolie mm. men intet har hjulpet. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Hver gang min mave kløede slaskede jeg kokosolie på... så holdt det op igen - det er huden der gir' sig og laver tigerstriber. En god omgang olie hjælper kløen... og tigerstriberne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.