Ivf - here we come

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
10 svar
2 synes godt om
6. marts 2016

Baby-Crazy

Så blev vi godkendt... Efter mit vægttab

hold da nu op hvor har jeg bare sommerfugle i maven! Er så glad og spændt og samtidigt mega bange!

kommer det hele nu til at gå godt og bliver det året hvor jeg endelig skal se den positive test!

bliver man god til at kunne stikke sig i maven? Og hvad med den ægudtagning og oplægning? Det lyder ikke rart!:/

nogen der har lyst til at dele sine erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

esioul

hold da nu op hvor har jeg bare sommerfugle i maven! Er så glad og spændt og samtidigt mega bange!

kommer det hele nu til at gå godt og bliver det året hvor jeg endelig skal se den positive test!

bliver man god til at kunne stikke sig i maven? Og hvad med den ægudtagning og oplægning? Det lyder ikke rart!:/

Jeg har ikke haft nogle problemer med at skulle stikke mig, bivirkninger eller ægudtagning. Synes ikke det har været slemt 

Anmeld Citér

6. marts 2016

grinny

Det er bare en pisse fed følelse at have tabt sig og så blive godkendt - så flot  Du skal være stolt af dig selv, nu har du gjort hvad DU kunne 

At stikke sig bliver en ting man bare gør. Nålen er så lille og så tynd at man ikke mærker den og jeg kan sige det selvom jeg har nåleskræk.

Selve ægudtagningen var ikke slem, men min ene æggestok lå bag ved min livmoder, så det gjorde lidt ondt at tviste den frem 

Ægoplægningen er 2 sek og så er man færdig - ingen smerter eller noget.

Jeg blev dog meget oppustet efter ÆO, og er det stadig her under min graviditet.

Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Baby-Crazy

esioul skriver:

Jeg har ikke haft nogle problemer med at skulle stikke mig, bivirkninger eller ægudtagning. Synes ikke det har været slemt 

Lyder godt dejligt det ikke har været for ubehageligt!

Anmeld Citér

6. marts 2016

Baby-Crazy

grinny skriver:

Det er bare en pisse fed følelse at have tabt sig og så blive godkendt - så flot  Du skal være stolt af dig selv, nu har du gjort hvad DU kunne 

At stikke sig bliver en ting man bare gør. Nålen er så lille og så tynd at man ikke mærker den og jeg kan sige det selvom jeg har nåleskræk.

Selve ægudtagningen var ikke slem, men min ene æggestok lå bag ved min livmoder, så det gjorde lidt ondt at tviste den frem 

Ægoplægningen er 2 sek og så er man færdig - ingen smerter eller noget.

Jeg blev dog meget oppustet efter ÆO, og er det stadig her under min graviditet.

Jeg krydser for dig 

Tak for dit svar

jeg har fulgt dig længe da du også skulle igennem et vægttab, så kunne relatere

Nu håber jeg at lidt af dit held kommer min vej

kæmpe stort tillykke med din dejlige spire

Anmeld Citér

6. marts 2016

grinny

Baby-Crazy skriver:

Tak for dit svar

jeg har fulgt dig længe da du også skulle igennem et vægttab, så kunne relatere

Nu håber jeg at lidt af dit held kommer min vej

kæmpe stort tillykke med din dejlige spire

Jeg skal nok sende lidt held videre 

Anmeld Citér

6. marts 2016

kristina90

Baby-Crazy skriver:

Ej hvor fedt fedt !!! 

Jeg er selv igang med hormoner og nej tror ski jeg bliver god til det shit med stik desværre

Men jeg begyndte på hormoner (puregon) i mandags og i dag er jeg startet på orgalutran  

Og skal scannes igen imorgen hehe så håber jeg får svar på hvornår vi skal til ægudtagning  

Er vores første forsøg vi er igang med hehe

Anmeld Citér

6. marts 2016

Kærlighediminmave

Baby-Crazy skriver:

Hejsa stort tillykke med dit vægttab! Det bliver spændende at komme igang, hvor skal i starte henne? Jeg er også kørt i stilling til at starte i ivf når jeg bløder næste gang :-) 

ift det at stikke sig selv vænner man sig til, jeg tænker slet ikke over det længere :-) æg udtagning er jeg også lidt nervøs for, der er mange meninger om det. Ægoplægning skulle vist ikke være noget at snakke om :-) 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Baby-Crazy

kristina90 skriver:

Ej hvor fedt fedt !!! 

Jeg er selv igang med hormoner og nej tror ski jeg bliver god til det shit med stik desværre

Men jeg begyndte på hormoner (puregon) i mandags og i dag er jeg startet på orgalutran  

Og skal scannes igen imorgen hehe så håber jeg får svar på hvornår vi skal til ægudtagning  

Er vores første forsøg vi er igang med hehe

Nej jeg føler mig heller ikke sikker på de nåle er egentlig ikke bange for nåle, men det er vel bare endnu en grænse i alt det her som skal rykkes 

held og lykke med skanningen 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Baby-Crazy

nullermand15 skriver:

Hejsa stort tillykke med dit vægttab! Det bliver spændende at komme igang, hvor skal i starte henne? Jeg er også kørt i stilling til at starte i ivf når jeg bløder næste gang :-) 

ift det at stikke sig selv vænner man sig til, jeg tænker slet ikke over det længere :-) æg udtagning er jeg også lidt nervøs for, der er mange meninger om det. Ægoplægning skulle vist ikke være noget at snakke om :-) 

Tak for det

vi er på Roskilde... Men selve udtagning og oplægning er på Holbæk...

ja jeg går også bare og venter på den menstruation... Som skulle være næste weekend og så håber jeg vi bliver sat igang 

hvor går du henne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.