Mærkelig ægløsningssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg ca har haft (måske) ægløsning for 5 dage siden. Men jeg tror måske stadig at det er der  Jeg plejer at have lidt ægløsningssmerter, ofte i den ene side og de forsvinder ca efter en dag eller max 2.. Men jeg har bare stadig ægløsningssmerter! De skifter lidt fra side til side og så føles det som om jeg har lavet 100 mavebøjninger! Kan jeg have ægløsning igen? 

Har testet for æl, og de var negative - men jeg har heller aldrig sådan ramt helt plet. Jeg har ikke fertilt udflåd, bare helt normalt udflåd 

Hvordan føltes jeres ægløsningssmerter? Har nogen oplevet det samme med smerter så længe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen der kender det? 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Liv_86

Altså jeg kan godt have sådan lidt murren i maven helt fra ÆL og til mens. Det skifter også sådan lidt side 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Altså jeg kan godt have sådan lidt murren i maven helt fra ÆL og til mens. Det skifter også sådan lidt side 

Åh dejligt at vide jeg ikke er den eneste i verden, for blev helt nervøs for at der var noget helt galt med mig  Der er jo så bare 18 dage til mens.. Forfærdelig længe at gå med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.