Hvad kan der være galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
10 svar
4 synes godt om
6. marts 2016

Anonym trådstarter

Skrev for ca 2 uger siden at jeg havde fået positiv graviditetstest, trods det at jeg er steriliseret. 

Jeg fik flere positive, og så vendte det og de blev negative. Tænkte det nok var en bio og jeg ville få min menstruation, men er nu over 2 uger over tid og på cd 58 uden mens og ingen tegn på mens. 

Ringede til lægen da jeg frygtede om det kunne sidde uden for livmoderen da det er en stor risiko pga min sterilisation 

jeg skulle komme ned til urinprøve dagen efter og da jeg kom derned var testen negativ, som ventet. Men min læge havde fri og hende på laboratoriet sagde bare jeg måtte ha taget testen forkert og jeg havde jo masser af tid. 

Nu er jeg så bekymrer for har jeg tid til bare at vente, på hvad eet kan være i tilfælde af noget sidder uden for livmoderen, og hvad det kan gøre eller om andet kan gøre min mens pludselig bare udebliver  

Har virkelig brug for råd, umiddelbart tænker jeg st ringe til lægen på mandag i telefon tiden hvis jeg da kommer igennem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Skrev for ca 2 uger siden at jeg havde fået positiv graviditetstest, trods det at jeg er steriliseret. 

Jeg fik flere positive, og så vendte det og de blev negative. Tænkte det nok var en bio og jeg ville få min menstruation, men er nu over 2 uger over tid og på cd 58 uden mens og ingen tegn på mens. 

Ringede til lægen da jeg frygtede om det kunne sidde uden for livmoderen da det er en stor risiko pga min sterilisation 

jeg skulle komme ned til urinprøve dagen efter og da jeg kom derned var testen negativ, som ventet. Men min læge havde fri og hende på laboratoriet sagde bare jeg måtte ha taget testen forkert og jeg havde jo masser af tid. 

Nu er jeg så bekymrer for har jeg tid til bare at vente, på hvad eet kan være i tilfælde af noget sidder uden for livmoderen, og hvad det kan gøre eller om andet kan gøre min mens pludselig bare udebliver  

Har virkelig brug for råd, umiddelbart tænker jeg st ringe til lægen på mandag i telefon tiden hvis jeg da kommer igennem 

Jeg ville bede om en blodprøve 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville bede om en blodprøve 

Men vil den ikke også være negativ når det er 1,5 uge siden jeg kunne teste positiv og der var den ret svag ?

men måske det er måden de kan blive klogere  

Anmeld Citér

6. marts 2016

lineog4

Jeg ved ikke med test osv men jeg tænker da der er vigtigt der blive lavet en kontrol på OL du er steriliseret eller noget er gået galt og du derfor hver cyklus kan blive gravid

Anmeld Citér

6. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville også bede om en blodprøve... Hvordan skulle du have taget testen forkert? Det lyder underligt.. 

Få fat i din egen læge, så du kan få ro...

Anmeld Citér

6. marts 2016

Sedigfor

Hvis det er en graviditet udenfor livmoderen vil du stadig kunne teste positiv (: 

men ring til lægen og bank i bordet og be om at blive undersøgt.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg tror heldigvis det bare er end i en bio for er nu begyndt at bløde. Er lettet da jeg frugtede det kunne ende i operation 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Kay

Anonym skriver:

Jeg tror heldigvis det bare er end i en bio for er nu begyndt at bløde. Er lettet da jeg frugtede det kunne ende i operation 

Men hvis det har Været en bio så kan det vel ske igen? 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Men hvis det har Været en bio så kan det vel ske igen? 

Af samme årsag har jeg planer om at få en tid ved lægen så jeg er sikker og få andet prævention 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Kay

Anonym skriver:

Af samme årsag har jeg planer om at få en tid ved lægen så jeg er sikker og få andet prævention 

Det var godt det må også havde Været virkelig ubehageligt at være igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.