Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i gang med at lave en quiz, og jeg er nået til en del hvor de skal finde ud af hvad der passer sammen... De får 8 stykker papir hvor der står et navn på 4 af dem også kan der står en sang, et navn eller noget helt tredje på de andre 4 også skal se finde ud af hvem/ hvad der passer sammen. F.eks. at Sylvester Stallone passer sammen med Brigitte Nielsen fordi de har været gift og Kim Larsen passer sammen med Elefantens vuggevise fordi han har sunget den... (håber i forstår) men nu er jeg gået lidt i stå... Kan i hjælpe med at finde noget der passer sammen ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MinPrins skriver: Jeg er i gang med at lave en quiz, og jeg er nået til en del hvor de skal finde ud af hvad der passer sammen... De får 8 stykker papir hvor der står et navn på 4 af dem også kan der står en sang, et navn eller noget helt tredje på de andre 4 også skal se finde ud af hvem/ hvad der passer sammen. F.eks. at Sylvester Stallone passer sammen med Brigitte Nielsen fordi de har været gift og Kim Larsen passer sammen med Elefantens vuggevise fordi han har sunget den... (håber i forstår) men nu er jeg gået lidt i stå... Kan i hjælpe med at finde noget der passer sammen ?
Hvad er aldersgruppen?
Ai sha skriver: Hvad er aldersgruppen?
Den er stor
Fra 23 til 45 Ca... Vi er 9 (8 til quiz, hvor de er i to hold) Så den kan Være meget bred, der er ikk rigtig noget den ikk kan omhandle... Vi har gået i klasse sammen sidste år, så ved at folk er gode i forskellige kategorier
Buffalo solder / bob Marley
Henri Marie Jean André/ dronning Margrethe
Arla /yoggi
Alexander Graham Bell / billede af en telefon
Ikea/ Billy reol
Pepsi / Michael Jackson
Ai sha skriver: Alexander Graham Bell / billede af en telefon Ikea/ Billy reol Pepsi / Michael Jackson
Gode nogle, tak for hjælpen
MinPrins skriver: Gode nogle, tak for hjælpen
Velbekomme
mads Skjern - matador
michael Knudsen - bsv ( er det ikke dem han spiller for nu )
mette Blomsterberg - kage
claus Elming - vild med dans
billede af Tasmanien - mary
peter Schmeichel - målmandshandsker
vejrkort - henrik Voldborg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128