PCOS / Hormonbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2016

cille1012

Heej Alle 

Jeg pt. i hormonbehandling startede på gonal f tirsdag d. 23.02.2016, på 37.5 enheder, er lige i dag rykket op til 50 enheder, og skal scannes igen på tirsdag, for at se om jeg har et stort æg, det har jeg ikke endnu  Men man kan se at der er sket lidt siden sidst, men min gynækolog er forsigtig med ikke at overstimulere mig. 

Det er mig og min kærestes første forsøg, og håber sådan den er der i første forsøg! Vi skal ikke insemineres, vi skal klare den selv da min kærestes sæd er super  

Formålet med min tråd er at jeg godt kunne tænkte mig at høre om jeres forløb og historier, håber i vil dele dem med mig!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

cille1012

Slet ikke nogen?? 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Kærlighediminmave

Hej jeg har desværre ingen gode erfaringer desværre. Startede også mildt op og endte med 87.5 pr indsprøjtning og fik fine æg hver gang. Men efter 4 forsøg er jeg stadig ikke blevet gravid og vi skal nu i ivf behandling 

Anmeld Citér

5. marts 2016

cille1012

nullermand15 skriver:

Hej jeg har desværre ingen gode erfaringer desværre. Startede også mildt op og endte med 87.5 pr indsprøjtning og fik fine æg hver gang. Men efter 4 forsøg er jeg stadig ikke blevet gravid og vi skal nu i ivf behandling 

årh okay det er jeg ked af at høre  og ens tålmodighed er bare ikke god i forvejen! hvornår skal i, i ivf behandlingen? 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Kærlighediminmave

cille1012 skriver:

årh okay det er jeg ked af at høre  og ens tålmodighed er bare ikke god i forvejen! hvornår skal i, i ivf behandlingen? 

Nej det bliver ikke bedre med tiden  

det skal vi forhåbentlig næste gang jeg bløder, hvis der er plads

Anmeld Citér

5. marts 2016

morlinen

Jeg kom også i hormonbehandling, dog med clomifen i 5 dage mens jeg blev fulgt ved scanninger. Skulle herefter sprøjte mig med Ovitrelle, med efterfølgende hjemmearbejde

Der blev begge gange dannet 2 æg, og 2. gang blev jeg gravid

Vores 2. barn har vi helt selv lavet. Tit har pco piger nemmere ved at blive gravid, når de har været det før, og cyklussen kan også blive lidt mere forudsigelig. 

Pøj pøj til dig

Anmeld Citér

6. marts 2016

LilleLy

Vi har været igennem vores første forsøg, hvor jeg skulle tage pergotime og ovitrelle og så skulle vi klare resten hjemme . Så lige nu går jeg og venter på at det bliver test dag.

Anmeld Citér

7. marts 2016

pcoramt

cille1012 skriver:

Heej Alle 

Jeg pt. i hormonbehandling startede på gonal f tirsdag d. 23.02.2016, på 37.5 enheder, er lige i dag rykket op til 50 enheder, og skal scannes igen på tirsdag, for at se om jeg har et stort æg, det har jeg ikke endnu  Men man kan se at der er sket lidt siden sidst, men min gynækolog er forsigtig med ikke at overstimulere mig. 

Det er mig og min kærestes første forsøg, og håber sådan den er der i første forsøg! Vi skal ikke insemineres, vi skal klare den selv da min kærestes sæd er super  

Formålet med min tråd er at jeg godt kunne tænkte mig at høre om jeres forløb og historier, håber i vil dele dem med mig!  

vores gik super godt det endte ud i at jeg var gravid inden insimineringen, og så endda med 2 <3 - de er i dag 2,5 år.  

håber det lykkedes for jer

Anmeld Citér

7. marts 2016

KissMeKissMeKissMe

cille1012 skriver:

Heej Alle 

Held og lykke. 

Her startede vi også ud med hormoner og hjemmerul pga pcos, men med fin sædkvalitet. 

Da der ikke var sket noget i 4 forsøg gik vi videre til insemination hvor vi opdager, at min kærestes sædkvalitet i løbet af nogle måneder er blevet vildt dårlig... Så nu står vi her og skal finde ud af den videre plan. Så ikke en vildt opløftende historie herfra. 

Dog hører det vist til sjældenhederne at sædkvaliteten pludselig falder så meget som min kærestes har gjort, såååå, der er sikkert gode chancer for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.