Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer, jeg har en søn på 11 måneder og har et spørgsmål til jer mht. Graviditet.. Da jeg var gravid til min søn havde jeg alle symptomerne.. Jeg skulle have haft haft min mens her i løbet af ugen men den er ikke kommet endnu.. Jeg har ikke mærket nogen symptomer endnu, min spiral faldt ud for to uger siden og jeg tænker at den har sat sig forkert da vi havde samleje sidst med manden.. Så egentlig kan jeg godt være gravid nu.. Men spørgsmålet er så til jer om i har været gravid uden at have en eneste symptom? Det eneste "symptom" jeg har er at jeg er træt og min mens er udeblevet.. Er der nogen søde mødre der ville svarer på spørgsmålet? Jeg overvejer nemlig at tage en test hurtigst muligt, det kunne jo være en dejlig nyhed at vores lille baby skal være storbror
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej med jer, jeg har en søn på 11 måneder og har et spørgsmål til jer mht. Graviditet.. Da jeg var gravid til min søn havde jeg alle symptomerne.. Jeg skulle have haft haft min mens her i løbet af ugen men den er ikke kommet endnu.. Jeg har ikke mærket nogen symptomer endnu, min spiral faldt ud for to uger siden og jeg tænker at den har sat sig forkert da vi havde samleje sidst med manden.. Så egentlig kan jeg godt være gravid nu.. Men spørgsmålet er så til jer om i har været gravid uden at have en eneste symptom? Det eneste "symptom" jeg har er at jeg er træt og min mens er udeblevet.. Er der nogen søde mødre der ville svarer på spørgsmålet? Jeg overvejer nemlig at tage en test hurtigst muligt, det kunne jo være en dejlig nyhed at vores lille baby skal være storbror
Der er jo ikke nogen, der kan give dig svar, så tag testen
Rockertand skriver: Der er jo ikke nogen, der kan give dig svar, så tag testen
Jeg har nemlig en veninde der blev gravid uden nogen symptomer, hun har heller ikke rigtig øget tissetrang.. Så jeg er lidt forvirret
Det eneste symptom var at jeg ikk fik min mens.... Havde ikk andre symptomer før jeg var Ca 10-11 uger henne..
Med vores nr. 2 anede jeg intet før jeg tog testen. Jeg var efterfølgende til en terminsskanning og den viste at jeg var godt og vel 7 uger henne. Der var ingen symptomer andet end udebleven mens.
Men som andre siger, tag en test om et par dage eller så lang tid som din spænding tillader.
Mvh. M
Ved begge mine graviditeter har jeg ikke mærket noget som helst før maven begyndte at vokse og jeg kunne mærke de første små puf. Ingen kvalme, ømme bryster, tissetrang eller andet.
Mor8320 skriver: Med vores nr. 2 anede jeg intet før jeg tog testen. Jeg var efterfølgende til en terminsskanning og den viste at jeg var godt og vel 7 uger henne. Der var ingen symptomer andet end udebleven mens. Men som andre siger, tag en test om et par dage eller så lang tid som din spænding tillader. Mvh. M
Ja men det er jo det, kan bare mærke jeg er oppustet ellers ikke rigtig noget andet.. Vil lige vente et par dage og se, det kunne jo være mensen siger Hej igen
solskinsliv skriver: Ved begge mine graviditeter har jeg ikke mærket noget som helst før maven begyndte at vokse og jeg kunne mærke de første små puf. Ingen kvalme, ømme bryster, tissetrang eller andet.
Nej hvor er du heldig! Jeg tabte mig jo 5 kilo da jeg var gravid til min søn, det var virkelig slemt.. Håber ikke jeg oplever den samme tur som sidst,
Jeg har en pige på 1 år havde alle symptomer med hende jeg er gravid igen og føder til maj vi fandt først ud af det denne gang 11+2 da jeg ingen symptomer havde denne gang og heller ikke har nu andet end at lillesøster bevæger sig
Ja jeg har prøvet at være gravid uden symptomer, ingen kvalme eller boget ud over at mens udeblev så det kan sagtens være du er gravid følte mig egentlig først sikker på graviditeten da jeg så min søn til skanning :p og g testen var bragende positiv da den blev taget lige da min mens skulle være kommet
men det er kun en test der kan bevise om du er gravid eller ej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128