Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:
Hej piger. Jeg er 5+2 i dag og siden mandag har jeg haft sådan noget lysebrunt agtig udflåd på papir. Igår aftes havde min kæreste og jeg sex og da vi var færdige kunne vi desværre se at der var kommet en masse blod på ham, samt da jeg gik på toilettet havde jeg også en del rød blod. Imorges vågner jeg tidligt med ondt i maven. Da jeg går ud på toilettet der bløder jeg endnu mere og tror jeg tørre mig ca 3-4 gange hvor der alle gange havde været meget rødt blod på papiret
sov så lidt igen og nu er det samme mønster. Har stadig lidt ondt i maven, men det ved jeg ikke om er fordi jeg er nervøs for der er ved at ske det værste eller hvad det skyldes. Har i nogen gode råd? Eller oplevet noget lignende som endte godt?
Hej.
Du får lige en
.
Dvs. At du siden 4+4 har haft brunligt udflåd, og nu mere blod/menstrationsagtig?
Umiddelbart tænker jeg desværre, at det er en bio. Specielt fordi det tager til i styrke, og du har ondt i maven.
Jeg ville se, hvordan det er i morgen. Måske det bare er en blødning. Du er jo omkring det tidspunkt, hvor du normalt ville have haft menstration.
Uanset hvad, så ville jeg tage fat i lægen mandag. Forklare dem situationen. Enten siger de, at du skal se tiden an, tage en blodprøve for at følge dit hcg, og ellers sender de dig måske til tidlig scanning.
for en positiv opdate fra dig.
Anmeld
Citér