Hjælp! Er så nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er 5+2 i dag og siden mandag har jeg haft sådan noget lysebrunt agtig udflåd på papir. Igår aftes havde min kæreste og jeg sex og da vi var færdige kunne vi desværre se at der var kommet en masse blod på ham, samt da jeg gik på toilettet havde jeg også en del rød blod. Imorges vågner jeg tidligt med ondt i maven. Da jeg går ud på toilettet der bløder jeg endnu mere og tror jeg tørre mig ca 3-4 gange hvor der alle gange havde været meget rødt blod på papiret sov så lidt igen og nu er det samme mønster. Har stadig lidt ondt i maven, men det ved jeg ikke om er fordi jeg er nervøs for der er ved at ske det værste eller hvad det skyldes. Har i nogen gode råd? Eller oplevet noget lignende som endte godt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er 5+2 i dag og siden mandag har jeg haft sådan noget lysebrunt agtig udflåd på papir. Igår aftes havde min kæreste og jeg sex og da vi var færdige kunne vi desværre se at der var kommet en masse blod på ham, samt da jeg gik på toilettet havde jeg også en del rød blod. Imorges vågner jeg tidligt med ondt i maven. Da jeg går ud på toilettet der bløder jeg endnu mere og tror jeg tørre mig ca 3-4 gange hvor der alle gange havde været meget rødt blod på papiret sov så lidt igen og nu er det samme mønster. Har stadig lidt ondt i maven, men det ved jeg ikke om er fordi jeg er nervøs for der er ved at ske det værste eller hvad det skyldes. Har i nogen gode råd? Eller oplevet noget lignende som endte godt? 

Hej. 

Du får lige en 

Dvs. At du siden 4+4 har haft brunligt udflåd, og nu mere blod/menstrationsagtig? 

Umiddelbart tænker jeg desværre, at det er en bio. Specielt fordi det tager til i styrke, og du har ondt i maven.  

Jeg ville se, hvordan det er i morgen. Måske det bare er en blødning. Du er jo omkring det tidspunkt, hvor du normalt ville have haft menstration. 

Uanset hvad, så ville jeg tage fat i lægen mandag. Forklare dem situationen. Enten siger de, at du skal se tiden an, tage en blodprøve for at følge dit hcg, og ellers sender de dig måske til tidlig scanning. 

for en positiv opdate fra dig. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

mija

Puuh det lyder ikke rart 

- Hvis jeg var dig ville jeg også ringe til lægen, det er ikke altid gode tegn at man bløder OG har ondt..

Håber det bedste for jer!

Anmeld Citér

5. marts 2016

VN

Jeg synes du skal ringe til vagtlægen, og han kan sende dig til en undersøgelse og evt. tidlig scanning. Så får du ro, og forhåbenligt ser alt ud som det skal kæmpe kram herfra! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Lige en lille opdatering herfra. Jeg har desværre mistet  men jeg vil blot bare sige tak for jeres beskeder! Vi har fået grønt lys for at starte igen når vi er klar, så vi har besluttet os for at starte med det samme igen og håber nu på at vi snart får de to magiske streger igen  

Anmeld Citér

15. marts 2016

pb2017

Anonym skriver:

Hej piger. Lige en lille opdatering herfra. Jeg har desværre mistet  men jeg vil blot bare sige tak for jeres beskeder! Vi har fået grønt lys for at starte igen når vi er klar, så vi har besluttet os for at starte med det samme igen og håber nu på at vi snart får de to magiske streger igen  

Starter lige med  og så  jeg alt hvad jeg kan, for at det lykkedes jer hurtigst muligt og at den bliver derinde næste gang 

Anmeld Citér

15. marts 2016

VN

Anonym skriver:

Kæmpe kram til dig!

ved hvor hårdt det er, jeg mistede selv i januar. Vi prøver også igen. Jeg krydser alt hvad jeg kan får at i bare står med to nye streger lige om lidt, og husk på (selvom det ikke er den store trøst) at baby ikke ville have blevet sund og rask. Så det gør den næste. Jeg sender baby-støv til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.