Jeg bor i Næstved, jeg er overhovedet ikke go til alt det der med internettet
du ved Facebook, hjemmesider osv.
Jeg har kun skrevet lidt på papir, og hængt op
Her kommer lige en masse. Og det er SLET ikke personligt ment!!! 
Folk ser det som ekstra tryghed, at de kan se en hjemmeside med udvidet informationer om dig :-) eksempelvis billeder af de muligheder børnene har i dit hjem. Have? Tæt på skov? En nærliggende legeplads osv...
Jeg ville aldrig selv blot vælge en seddel, der var hængt op i netto eller sådan. Det bliver for "useriøst" i mine øjne :-) og tangerer lidt til enten "jeg er 12 år også rigtig god til hunde - må jeg få med din for 10kr?" Eller lidt mere børnelokkeragtigt. Ved godt, at det ikke er sådan, men det ville være med de følelser, jeg kiggede på en opslagstavle. Ellers skal det være en meget professionel brochure - så kunne jeg MÅSKE overveje det. Men hvis så jeg gik og så efter det på nettet, og du ikke kunne findes der? Så ville det være for mærkeligt eller useriøst til jeg ville gide bruge mere tid
Så hvis du satser på det her, så SKAL du have en hjemmeside eller en Facebook, kan også gøre det til en start. Noget hvor du også fortæller om sikkerhed og samarbejder og kvalitetssikring i forhold kommunen osv
og dine værdier i forhold til børn. Åbenstider og hvilken baggrund du har. Og hvad kan en privat dagpleje frem for en vuggestue osv...
Anmeld
Citér