Der må være noget du går særligt op i ?
Hvad er det der gør at du gerne vil være dagplejer ?
Og ellers er jeg enig med ovenstående
Herudover så kan jeg ikke forestille mig at det er nok med opslag i brugsen og på biblioteket .... Lav flyers til postkassen - put i samtlige postkasser hvor du kan se en barnevogn ved huset eller hvor du kan se en autostol til spædbørn i bilen ...
Lav en hjemmeside - ville egentlig sige betal dig fra det - men måske er økonomien ikke til det
Lav en Facebook side og fyld 3-10 opslag på den fx med aktiviteter man kan lave med småbørn eller gode opskrifter på hjemmelavet mad /hjemmebagt brød , at du har startet dagplejen op og har ledige pladser , hvad du går op i , billeder af faciliteter osv ... Del det selv med egen profil og få din mor, din mand, din mødregruppe, dine veninder til at dele også ... Lav opslag som du sponsorerer -husk at se på målgruppe i dit tilfælde vil det give rigtigt god mening med en geografisk inddeling og Max 10 km i radius - kvinder i alderen 22-50 (sponsorerede opslag koster ikke det hvide ud ad øjnene
)
Lav evt en konkurrence om 2 ugers gratis dagpleje hos dig hvor man skal like både opslag og side og kommentere hvad man ville ønske ens dagplejer gik op i - eller hvad fx hvad der afholder fra at vælge en privat dagplejer - spil på svarerne i kommende opslag
Held og lykke og god arbejdslyst
Anmeld
Citér