Amh blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2016

Kærlighediminmave

nogen der har fået taget sådan en? Og nogen af jer der har haft lave værdier? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Tex

nullermand15 skriver:

Ja, men mit AMH var omkring 20, hvilket vist er normalt! Et højt tal kan tyde på PCO og et lavt tal på nedsat ægreserve - MEN pas på med at lægge for meget i det, alle de her undersøgelser er en brik i et større puslespil, så se det i sammenhæng med ultralydsscaning (antal follikler) og de andre blodprøver:-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Kærlighediminmave

Tex skriver:

Ja, men mit AMH var omkring 20, hvilket vist er normalt! Et højt tal kan tyde på PCO og et lavt tal på nedsat ægreserve - MEN pas på med at lægge for meget i det, alle de her undersøgelser er en brik i et større puslespil, så se det i sammenhæng med ultralydsscaning (antal follikler) og de andre blodprøver:-)

Okay ja for tænkte godt nok åh hvad nu hvis.... Jeg blev scannet i tirsdags og der kunne han tælle ca 13 follikler på den ene æggestok og 10 på den anden. Og har æl en af de her dage. Min gamle fertilitets læge mente jeg havde Pco men min nye er ikke helt sikker på det

Anmeld Citér

4. marts 2016

fo82

Jeg fik 16... Egen læge sagde lav, gyn og bioanalytiker sagde normal...

Anmeld Citér

4. marts 2016

Tex

nullermand15 skriver:

Okay ja for tænkte godt nok åh hvad nu hvis.... Jeg blev scannet i tirsdags og der kunne han tælle ca 13 follikler på den ene æggestok og 10 på den anden. Og har æl en af de her dage. Min gamle fertilitets læge mente jeg havde Pco men min nye er ikke helt sikker på det

Ja, det er det jeg mener - det er lidt af en rodebunke:-) De har også en enkelt gang nævnt PCO for mig, da mit follikelantal er lige på grænsen (8-10 stk på hver side), men fik at vide at mit AMH så ville være højere...

Anmeld Citér

4. marts 2016

Kærlighediminmave

Tex skriver:

Ja, det er det jeg mener - det er lidt af en rodebunke:-) De har også en enkelt gang nævnt PCO for mig, da mit follikelantal er lige på grænsen (8-10 stk på hver side), men fik at vide at mit AMH så ville være højere...

Ja okay så er det ikke til at finde id af  må bare vente og se så. Men jeg satser heller ikke på at skulle i behandling jeg går efter at blive gravid lige inden behandlings start lige som sidste år, og så håber jeg den bliver siddende 

Anmeld Citér

4. marts 2016

KissMeKissMeKissMe

nullermand15 skriver:

Jeg havde 41, men har også pcos 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Baby-Crazy

Jeg har lav... Kan ikke huske tallet....

det var lavt, men ikke i den helt kedelige ende

For mig betyder det hvordan de vælger at stimulere mig nu hvor vi skal starte i IVF. Og fik af vide at det sandsynligt vil betyde at jeg ikke opnår helt så mange æg ved ægudtagningen.

Så har min læge sagt at jeg sandsynligt vil komme tidligt i overgangsalder.

Har du lige fået dårlige tal?

Anmeld Citér

4. marts 2016

esioul

nullermand15 skriver:

Jeg fik dårlige tal med AMH, så der blev fyret op på hormon dosis. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Kærlighediminmave

Baby-Crazy skriver:

Jeg har lav... Kan ikke huske tallet....

det var lavt, men ikke i den helt kedelige ende

For mig betyder det hvordan de vælger at stimulere mig nu hvor vi skal starte i IVF. Og fik af vide at det sandsynligt vil betyde at jeg ikke opnår helt så mange æg ved ægudtagningen.

Så har min læge sagt at jeg sandsynligt vil komme tidligt i overgangsalder.

Har du lige fået dårlige tal?

Har kun lige fået taget prøven så har ikke fået svar endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.