Thajj har været fraværende de sidste par dage.
Det hele startede mandag aften, fik så nas ondt i halsen. Kunne ikke synke og havde så meget slim i halsen. Kastede op hele tiden, da slimet satte sig fast. Sov ikke om natten, og synes bare det hele var for meget.
Fik så nogenlunde slappet af om tirsdagen, om aftenene tvang min mor mig til at ringe til vagtlægen, hvor jeg fik at vide, tjahh det er jo nok halsbetændelse, tag noget smertestillende og sov godt.
Tjah smertestillende tog ikke smertene og mine mandler hævede fortsat. Så kom min mor ind, så mig i halsen og sagde, nej det går ikke. Så hun slæbte mig med ind til lægevagten. Jeg blev kigget på, men da jeg er gravid, tjah så bliver man sendt på fødegangen. Så derop kom jeg og blev tilset af en læge, som er lidt bekymret, da hun synes det ligner meget at jeg har en byld i den ene mandel. Men jeg fik penicillin og smertestillende med hjem, og fik at vide at jeg skulle komme igen om to dage, hvis der ikke var bedring.
Har ikke så mange smerter idag, kan drikke men spise kan jeg ikke, da det ikke kan komme forbi mandlerne:0( De er stadig monster hævede.
Håber bare på en bedre dag i morgen, og at baby i maven klarer alle disse piller:0(
Øvbøv,
Skulle bare lige af med det:0)
Christina 15+3
Anmeld