vitex er det noget værd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. marts 2016

nico3

sagen er den at jeg i denne cyklus er begyndt på vitex kosttilskud og ægløsningstest og så håber vi på det bedste 

er der nogle af jer andre der har prøvet vitex og hjalp det jer til at blive hurtigere til at blive gravide eller er det bare noget møg??? 

hilsen den håbefulde og god aften til jer alle sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Juliedx

Hej!

Jeg har været på det en periode, men synes ikke jeg kunne mærke den heelt store forskel! Jeg har haft den bedste effekt ved gele royal og kraniosakrel refleks terapi, det har forkortet min lange cyklus og gjort at jeg kunne fange æl held og lykke med det! 

Anmeld Citér

4. marts 2016

nico3

Juliedx skriver:

Hej!

Jeg har været på det en periode, men synes ikke jeg kunne mærke den heelt store forskel! Jeg har haft den bedste effekt ved gele royal og kraniosakrel refleks terapi, det har forkortet min lange cyklus og gjort at jeg kunne fange æl held og lykke med det! 

nu har jeg normal en lang cyklus, og håber lidt på at den bliver kortere. havde du en kortere??

Anmeld Citér

4. marts 2016

Juliedx

Jeg har selv haft rigtig store problemer med en ustabil og lang cyklus efter p-pille stop, og synes ikke Vitex havde en så stor effekt, synes det var okay, men ikke noget jeg tænkte jeg bare måtte fortsætte med. Skal du gøre det bedste, så kan jeg på det VARMESTE anbefale kraniosakrel terapi  det har virket så godt på mig med længden af cyklus, og på at fange æl. Så supplerede jeg med gele Royal, som skulle hjælpe til at modne ægget, og til mændene forbedre sædkvaliteten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.