ÆL og udflåd (sorry for detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2016

Anonym trådstarter

Ejjj men hvor er jeg forvirret!!

Jeg havde sidste mens d. 14/2. Efter 10 dage var ÆL testen næsten positiv så vi sexede den dag og de næste 5 dage i træk (jow jow ) Der havde jeg helt gennemsigtig klar strækbar udflåd nogle dage i træk, som så vidt jeg ved er ÆL slim.

Så tænkte jeg bare det var at vente 

De sidste 3-4 dage har jeg haft virkelig meget udflåd, som i virkelig meget! Det er mælkehvidt, kan godt strækkes lidt og noget af det kan ikke. Tænkte det alligevel var lidt mærkeligt.

Nu har jeg så lige taget en ÆL test og den blev bragende positiv lige med det samme...

Hvad foregår der lige??? 

Jeg burde da ikke have ÆL nu? Jeg burde kunne teste næste weekend... 

Nogen der har mere forstand på det her end mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg havde sidste mens d. 14/2. Efter 10 dage var ÆL testen næsten positiv så vi sexede den dag og de næste 5 dage i træk (jow jow ) Der havde jeg helt gennemsigtig klar strækbar udflåd nogle dage i træk, som så vidt jeg ved er ÆL slim.

De sidste 3-4 dage har jeg haft virkelig meget udflåd, som i virkelig meget! Det er mælkehvidt, kan godt strækkes lidt og noget af det kan ikke. Tænkte det alligevel var lidt mærkeligt.

Nu har jeg så lige taget en ÆL test og den blev bragende positiv lige med det samme...

Hvad foregår der lige??? 

Prøv at tage en graviditetstest (går ud fra, at du er helt med på, hvordan en positiv ægløsningstest ser ud).

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Prøv at tage en graviditetstest (går ud fra, at du er helt med på, hvordan en positiv ægløsningstest ser ud).

Jo det ved jeg godt 

På den test jeg tog i dag blev begge streger lige tydelige stort set med det samme, så den kan ikke blive mere positiv end det 

Har ikke lige en G test da jeg slet ikke kan vente hvis jeg har en i huset 

Det skal lige tilføjes at jeg ammer nr. 2 stadig, så min krop kan jo godt være lidt hormon forvirret  

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Har lige taget endnu en bragende positiv ÆL test som blev positivt med det samme. Vi sexede i går just in case...

Anmeld Citér

5. marts 2016

ninibadini

Synes også du skal prøve en G-test. En ÆL test kan godt blive positiv hvis man er gravid. Så skynd dig hen i nærmeste supermarked

Anmeld Citér

5. marts 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hvad foregår der lige??? 

Hej. 

Hvor lang plejer din cyklus at være? 

Du skriver at testen var næsten positiv på dag 10 (Dvs.  D. 23/2). 

Så burde ægget tidligst sætte sig fast d. 1/3 og du vil nu tidligst være 3+4. Men hvis den ikke var positiv der, så ville jeg gå ud fra sidste mens første dag, og så vil du være 2+6. 

I begge tilfælde ville jeg nok vente 3-7 dage med at teste.  

for at den er der. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej. 

Hvor lang plejer din cyklus at være? 

Du skriver at testen var næsten positiv på dag 10 (Dvs.  D. 23/2). 

Så burde ægget tidligst sætte sig fast d. 1/3 og du vil nu tidligst være 3+4. Men hvis den ikke var positiv der, så ville jeg gå ud fra sidste mens første dag, og så vil du være 2+6. 

I begge tilfælde ville jeg nok vente 3-7 dage med at teste.  

for at den er der. 

Altså før jeg fik nr. 2 havde jeg 28 dage imellem, men da jeg ammer har den været lidt ustabil  men forstår ikke rigig dit svar? Tænker på i forhold til at teste eller om jeg skulle ske at have ÆL igen?  

Anmeld Citér

5. marts 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Altså før jeg fik nr. 2 havde jeg 28 dage imellem, men da jeg ammer har den været lidt ustabil  men forstår ikke rigig dit svar? Tænker på i forhold til at teste eller om jeg skulle ske at have ÆL igen?  

Okay. 

Mit svar er mest rette på, hvornår du nør/kan teste. 

Umiddelbart vil jeg ikke tro du har ægløsning igen. Men har du evt. Et billede af dine tests? det er nemmere at vurdere. Har du testet dagligt eller?

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Okay. 

Mit svar er mest rette på, hvornår du nør/kan teste. 

Umiddelbart vil jeg ikke tro du har ægløsning igen. Men har du evt. Et billede af dine tests? det er nemmere at vurdere. Har du testet dagligt eller?

Denne er fra i dag. Den blev sådan med det samme, mere positiv kan den bestemt ikke blive 

Testede først på ugen og der var der bare en helt lys lyserød streg så tænke jo det var ovre. Og så blev den sådan her igen. Testen i går så ud som denne.

Vi sexede i dag bare for at være på den sikre side og har nu spændinger i mit underliv. Jeg er virkelig forvirret 

Har stadig hvid udflåd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

Var lige ude at tjekke i kalenderen, da jeg stadig står men en positiv test her til aften.

Sidste cyklus gik der 44 dage fra 1. mens dag til næste mens dag. Så i princippet kan det jo godt være ægløsning lige nu?

Har muren i maven, men ikke i mine æggestokke som jeg plejer ved ÆL... 

ARGH bliver skør af det her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.