Har jeg misset?! Åååh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2016

VN

hej piger! 

Jeg er helt rundtosset, jeg troede mine æl tests blev tydligere, men idag er den endnu mere negativ end før  har jeg misset den? De er fra 4 dage. Øverst til nederst.. Hver dag omkring kl 14/15.. 

Hvad tænker i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

fo82

VN skriver:

hej piger! 

Jeg er helt rundtosset, jeg troede mine æl tests blev tydligere, men idag er den endnu mere negativ end før  har jeg misset den? De er fra 4 dage. Øverst til nederst.. Hver dag omkring kl 14/15.. 

Hvad tænker i? 

hmm...

må jeg spørge hvorfor du kun har testet 1 gang dagligt?

Men jeg tror den er smuttet for dig desværre..

Prøv næste cyklus at teste 2X dagligt (hvilket også anbefales) da LH hormonet kan ændre sig drastisk inden for nogle timer.

Du kan jo i princippet have haft ægløsning inden for det døgn der går mellem 2 test.

Men hvis i har sørget for at være godt aktive, så er det jo ikke sikkert at det er katastrofalt? med mindre at i har holdt på soldaterne til det helt rigtige tidspunkt?

Husk at sex hver anden dag er en god indikator for at ramme ægløsning ;-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

VN

fo82 skriver:

hmm...

må jeg spørge hvorfor du kun har testet 1 gang dagligt?

Men jeg tror den er smuttet for dig desværre..

Prøv næste cyklus at teste 2X dagligt (hvilket også anbefales) da LH hormonet kan ændre sig drastisk inden for nogle timer.

Du kan jo i princippet have haft ægløsning inden for det døgn der går mellem 2 test.

Men hvis i har sørget for at være godt aktive, så er det jo ikke sikkert at det er katastrofalt? med mindre at i har holdt på soldaterne til det helt rigtige tidspunkt?

Husk at sex hver anden dag er en god indikator for at ramme ægløsning ;-)

Fordi jeg kun er på dag 10 idag  Ville teste 2x dagligt fra imorgen.. Tror også den er smuttet. Vi har heldigvis haft hygget hver 2. Dag, synes bare det er utrolig tidligt at have ægløsning?  

Vi er helt opsatte på at lave bebs, for jeg mistede sidst. Iiiih! Det er da også forvirrende med den ægløsning

Anmeld Citér

4. marts 2016

fo82

VN skriver:

Fordi jeg kun er på dag 10 idag  Ville teste 2x dagligt fra imorgen.. Tror også den er smuttet. Vi har heldigvis haft hygget hver 2. Dag, synes bare det er utrolig tidligt at have ægløsning?  

Vi er helt opsatte på at lave bebs, for jeg mistede sidst. Iiiih! Det er da også forvirrende med den ægløsning

hvor lang er din cyklus?

jeg har 25-26 dage - så jeg har ægløsning på dag 12 eller 13 (efter humør tror jeg) - jeg har testet 2X dagligt fra dag 8 for at være helt sikker :-P

hver anden dag er jo super fint, så det kan jo sagtens være ;-)

jeg er så et skoleeksempel på at selv om man følger "reglerne" så er man ikke garanteret success :-P

jeg har stadig tilgode at forstå uplanlagte graviditeter når nu det nærmest er en videnskab :-D men ingen videnskab uden "uheld" ;-) :-D

pøj pøj med det til jer ;-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

VN

fo82 skriver:

hvor lang er din cyklus?

jeg har 25-26 dage - så jeg har ægløsning på dag 12 eller 13 (efter humør tror jeg) - jeg har testet 2X dagligt fra dag 8 for at være helt sikker :-P

hver anden dag er jo super fint, så det kan jo sagtens være ;-)

jeg er så et skoleeksempel på at selv om man følger "reglerne" så er man ikke garanteret success :-P

jeg har stadig tilgode at forstå uplanlagte graviditeter når nu det nærmest er en videnskab :-D men ingen videnskab uden "uheld" ;-) :-D

pøj pøj med det til jer ;-)

Ja det er et godt spørgsmål  den lå på ca 29 før min SA, men fik mens på 22 dagen sidste måned, så den er svær at sige før den (forhåbenligt ikke) kommer den her måned  Så min cyklus er som at blæse i vind lige nu. 

Haha ja! Min første graviditet skete også bare, uden planlægning - men vi har også meget sex.. Så det var jo klart, det er bare som om det ikke er så nemt nu 

Anmeld Citér

4. marts 2016

fo82

VN skriver:

Ja det er et godt spørgsmål  den lå på ca 29 før min SA, men fik mens på 22 dagen sidste måned, så den er svær at sige før den (forhåbenligt ikke) kommer den her måned  Så min cyklus er som at blæse i vind lige nu. 

Haha ja! Min første graviditet skete også bare, uden planlægning - men vi har også meget sex.. Så det var jo klart, det er bare som om det ikke er så nemt nu 

hm... prøv at kigge på hvornår i en evt cyklus du havde din SA -for måske din cyklus fortsætter hvor den slap før SA - og derfor er din menstruation kommet rettidigt "for tidligt" på 22. dagen efter SA, som måske så alligevel var dag 29 som den var før i tiden? (make sense? :-P)

bare op på hesten og ud over stepperne :-D

Anmeld Citér

4. marts 2016

grinny

En ægløsningstest kan ikke være meget negativ eller lidt negativ men kun negativ eller positiv.

Altså hvor tydelig stregen er har intet med hvor tæt på ÆL man er. Når først LH niveauet stiger vil den være positiv 

Kan selvfølgelig ikke love at du ikke har haft ÆL, men tror det ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.